Çok kötü hissediyorum içim sökülüyor sanki bu histen nasıl kurtulabilirim?

Bir sevdiğim var , 3 yıldır beraberiz mutluluktan çok üzüntü yaşattı... günlerdir kırgın üzgün olmamıza rağmen yanıma gelip gönlümü almasını beklerken yine gelemicegini söyledi... biraz olsun huzuru hissetmek ona sarılıp herşeyi telafi etmesini istemiştim... ayrılmak en doğrusu biliyorum ama yapamıyorum çok güçsüz çok iradesiz ve çok çaresizim sanki onu kaybedersem karanlık bir kuyuya düşeceğim... iyi hissetmemi sağlayacak sözlerinize ihtiyacım var...
Çok kötü hissediyorum içim sökülüyor sanki bu histen nasıl kurtulabilirim?
Cevapla