AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Boş yapıyodur inanmam
Bence de 😅
En sağlam yalanlardan biri. Xd
Kesinlikle katılıyorum 😅
Diyen kişiye göre değişir.
Tabiki diyen kişiye göre değişir
İnanmam tabii ki de.
EyvAllah
Hissediyorsam inanırım.
Hissediyorsam bende inanırım abla şekil mi yapıyorsun 😅
Hee şekil benim işim😂😂
Hehehe yakışır ablam 😅
inanmam.. kim olursa olsun
Bende 😅Ama inandıran olabilir 😅
olmazz.. er gec bisekilde ya birakirlar.. ya da biz birakirizz
Yok yok o kadar da değil biri olur yani olur inşaAllah 😅
Zaten yanındayım diyenler bizi yalniz bırakmadımı
Haklısın kardeşim 😅 İnanmıyorum artık canı cehenneme!
Buyuk laflara karnımiz tok icraata bakıyoruz.
Bende aynı şekilde 😅
İnanmam, inanamam. :-\
Bende kardeşim inanma
İnandim bir daha zor
Ben hiç inanmadım. Zor bilirim ama imkansız değil
İnanmak , akıl alır gibi değil.
Kesinlikle katılıyorum fakat herkes herkes değildir herkes herkese benzesede güvenmeden nasıl evlilik olur?
Güvenmek te yok.
Hayırlısı var var ama herkese yok
Hayır inanmam sadece aileme inanırım.
EyvAllah ne güzel
:) :)
Sadece kocama ve aileme inanırım
Bende eşime inanırım inanmadan eşim olamaz 😅
Hatice ye değil netice ye bakarım
Kesinlikle katılıyorum
🖒🖒🖒🖒🖒😊
Gerçekten seviyorsam inanırım ki sevmiyorsam zor.
Ben seviyorsam inanmam. Kendi kendime severim. İnanmamak gerek.
Oda doğru sen kendince temiz kusursuz seversin karşı taraf ise yalan söyleyip sözde seviyorum der veya vaatler verebilir.
Kesinlikle katılıyorum bu yüzden sıkıntı işte sevildiğinden emin olmak zor kendi kendime sevmek daha iyi geliyor
Katılıyorum 👏 o zaman sevgimiz bizde temiz kalsın değil mi?
EyvAllah 😊Evet kalsın da benim evlencek imkan yok 😅Olunca bende kalmasın evlenmek isterim😅Olursa olur
İnşallah amin amin öyle bir şans gelirse değerlendir tabi. Banada uğrar umarım evlilik zamanı gelince. 😅
Yok istemez. Yuva kurmak kolay değil. doğru zamanı beklemek daha iyi Yanlış zamanda gelen doğru insan olmuyor olmaz yani hayat herkese aynı değil. Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
Amin teşekkürler seninde herşey gönlünce olsun. Iyi ksler dilerim.
EyvAllah rica ederim amin inşaAllah sağolasın
Güleyim de boşa gitmesin elbette inanmam
Hehehe yakışır 😅Bende
İnanmam, herkes ölmeye ve gitmeye meyillidir.
Katılıyorum olabilir
İnanmam ailem dışında
Belki inandıran da olabilir!
Nasip kısmet ama bu zamanda zor
Nasip kısmet kader sensin kader kulun çabasına bağlıdır
asla inanmıyorum artık
İnandıran olur belki 😅
sanmam ya keske olsa da😄
Olur inşaAllah 😊
Yalnız o el orda ne yapıyor ☺
El bir şey yapmıyor!
Hayır. Bu laf mezarda da mı geçerli?
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı. Kimisinin ki mezardan sonra ahirete kimisinin ki daha iyisini bulunca herkes farklı işte
İnanmak isterim abi inanmak
Ben de isterim kardeşim bende olur inşaAllah 😊
Amin inşAllah abi 😊
Amin inşaAllah kardeşim eyvAllah 😊
bende senin yanındayım der geçerim, inanmam 😗
Hehehe eyvAllah😅
bunu diyende samimi demez aslında 😂
Tabi tabi anladım zaten😅Kişi geldiği gibi ağırlanır 😅
aynen
Bende onun yanında olacağımı biliyorsam inanırım
Güzel fikir olur inşaAllah
Inandim ve hata ettim
Ben inanmadım ama hata ettim
İnanmam siz erkeklere güven olmas
İnanma kardeşim bizde size İnanmıyoruz😅
İnanmayın sonra üzülüyonuz bak
İnanmıyorum zaten 😅
Samimiyetine güvenmem gerek bu da zaman gerektirir
Hayırlısı 😊
Diyene değil gösterene inanırsın
Annem eller ama gösterme dedi 😂
😂😂
Yanlış yazmışım ya 😅Daha önce de buna benzer yazmıştım sana 😂😂
Evet 😅 hep aynı yorumm
Sen de hep göster filan diyordun 😅diğer soruda başka yorum yaptım 😅az önce
İnanmam tabi boş laflar malesef
Bende bende 😅
Inanmam kendi gitmese ölüm ayırır
Ölüm başka bir şey
Sonuç:'Noldu yaa foton gitti' ...
Hayırlısı be😊
Çok klişe laf tır inanmam
Aynen kardeşim 😅
Sallada gitsin Ankaralı yalan
Salladım bile😅
İnanmam öyle diyenler hep gitti
Hemde nasıl!!!
Hayır inanmam.
EyvAllah bende
Inanmammm
EyvAllah
İnanmam
EyvAllah
Hayır artık inanmam
Belki inandıran olur
Inanmiyorum asla
Asla deme biri olur bir gün belki de
Olmustu ama artik degil bu yuzden inancim kalmadi
Hayırlısı olur yine daha dikkatli ol
Artik dikkatliyim 😊
Ne güzel bende 😊Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
Amin seninde 😊😊
Amin inşaAllah 😊
Bu saatten sonra asla inanmam inanılmaması gerek
Asla değil ama dikkat etmek gerek. İnsanlar oscarlık oyuncu
Demiyolar
EyvAllah
Evet sevgilime inanıyorum
Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize
Allah razı olsun kardeşim :))
Amin inşaAllah cümlemizden
İnanmak isterim...
Bende isterim ama inanmam
inanırım hep yanliz olmak kötü ya :(
Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah 😊
İnanmam..
EyvAllah
Asla
Asla asla dememek lazım bence!
Ama bunu derkende asla diyorsun 😅
Dostum olursem opragin olmezsem seninim diyordu ne oldu nede benim oldu s ktirdi gitti hayatini yashiyor ben ne diye bir daha birine duygularimi s. kmesi ichin eline koz vereyim
Hehehe yakışır 😅 asla asla olmaz deme 😅asla inanmam deme diyecektim eksik olmuş 😅
Hayırlısı herkes herkes değildir herkes herkese benzesede
Benzemesede genelde insanlar gururlu olmaya tercih ediyorlar şerefsiz olmayi
Genel olarak öyle hayırlısı
Amin
Yok inanmayiz 😀
inanmazsan inanma çok ta fifi😂
Hayırdır Soner 🤨😀
Hayıra bayır Maviş ne olcak 😂
Allahh Allahh 😏😏
Ne içtin de geldin sen oyle 😂
Allah Allah da kulları günahkar ulan 😂
İstediğim içerim ben kime ne araç kullanıyorum şaka yapıyorum Maviş ya
aslaaaa
Asla da değil şimdi 😅
Tamda o kadar :)
Umudunu kaybetme! Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede olur biri
haklı olduğun yerler elbet var ama ınanıp guvenmek bu saatden sonra ımkansız... sadece ınanmıs gıbı yapıp s... gıdecegı vaktı beklerım :)
Sözümde haklıyım. Bir gün güneş doğacak ve hiç batmayacak inşaAllah. Ya batıdan ya doğudan. Ama Muhakkak doğacak. Zor bir durum bilirim.
Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler hayırlısı. Bende yapmıştım inanmış gibi kendi kendimi inandırmaya çalışmıştım
İçten söylüyorsa inanırım
İnsanlar oscarlık oyuncu hayırlısı
İnanılmıyo be ağa
Aynen kardeşim
Dedi ve gitti
Der ve giderler zaten fakat herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı
Evet öyle
Inanmam
EyvAllah
Inanmam
Bende abi 😅ama genel olarak
Aynen cok gorduk oyle diyenleri
Aynen abim bende gördüm oooooo😅
İnanmam
EyvAllah
Asla inanmam
Asla dememek lazım! Bence
Akışına bırakırım 👍
Hayırlısı su akar yolunu bulur evi su basar 😅
İnanmak zor
Katılıyorum
hayır inanmam
En iyisi Zuhal!
İnanmam
EyvAllah