İnanmam bu zamana kadar kim bunu dediyse şuanda yanımda yok.
Gerçekten var mı böyle insanlar ben mi rastlamadım?
Ya da gerçekten herkes gider mi?
İnanmam bu zamana kadar kim bunu dediyse şuanda yanımda yok.
Gerçekten var mı böyle insanlar ben mi rastlamadım?
Ya da gerçekten herkes gider mi?
Sen rastlamamışsın!
Abuk sabuk insanlar birlikte olup, sonra da onlarla yaşadıklarını diğerini mal edemezsin. O insanları da sen seçtin sonucta, kimse seni zorlamadı! Sorumluluğu üstüne al, yaşayacaksan o kişiyle adam gibi ilişki yaşa, yok yalamayacaksan da uzatma. “Yok güvenmiyorum, yok inanmıyorum, önce kanepede biraz uyuyalım sonra bakarız” bunlar boş şeyler…
Ben bunu arkadaşlarımla yaşadım hep siz çok yanlış anlamışsınız neyse haklısınız bi yandan
Kimin söylediğine bağlı. Ama birinin hep benimle olması için her konuda benimle aynı fikirde olması lazım. Ki bu da neredeyse imkansız. Ve gerçekten de bunu söyleyen insanlar genelde ilk fırsatta bırakıp gidenler oluyor. Bu yüzden inama₥
Bu cümle bu dünya için ters bir cümle. Kimse kimsenin yanında hep var olamaz. Dolayısıyla inanmıyorum.
Cevap
8Cevap
Ben diyordum, cidden yanında da olmaya çalıştım. Olurdum da yani, ama tabi olmayan da olur. Benim gibi olan da vardır illaki
Defalarca kez yüzüstü bırakıldım ama hala inancım var. Oralarda bir yerlerde hala icinde iyilik olan birini bulacağıma inanıyorum
Öyle diyen insanlarla bir daha hiç görüşmedim ndndmd
İnanmam ben çok iyi dersimi aldım
Hayır inanmam bugüne kadar hiç biri olmadi
Asla inanmam. Öyle diyenler şu an nerdeler.
İspatlayana kadar inanmam
Hayır 😂
Komik olannedir
kimseye inanmam
hep yalan dolan
Kimseye inanmam
İnanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?