AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Karışır hakkıdır tabi bende karışırım
Karışıklıklı olursa güzel olur 😅
Evet oluyordu
'du su kötü
Malesef😞
Hayırlısı kardeşim
Ben hiç hoşlanmam karışılmasından
Bende abartılmasından hoşlanmam hem giydiklerimi beğenmeyen bir sevgili de istemem 😅
Karışacak kadar saçma giyinmem...
Sana saçma gelen başkasına normal olabilir 😅
Olabilir
o şekilde beğendiyse karışmaya da hakkı yok
Mantıklı ama biraz fedakarlık da olabilir gibi 😅
Karışmayın. Koca koca insanlarız.
Koskoca insanlar olsakta çocuksu olanlarımız da var 😅Neden karışmayalım?
Çünkü o kişiyi kısıtlamak, daraltmaktır. Bir süre sonra bıkkınlık verir. Herkes aynı tepkiyi göstermeyebilir elbette. Çocuksu olanlarla da bir zahmet sevgili olmayıverin.
Gıcık misin sana ne yani bizim de sevmeye hakkımız yok mu? Ne demek çocuksu olanlar sevmesin🤔 Bence de kısıtlamak daraltmaktır hayırlısı ve tabiki kişiden kişiye göre değişir herkes herkes değildir herkes herkese benzesede
Karışsın ama ben dinlemeyeyim
Alla alla o nasıl oluyor 😅
Bence dozunda karışmalı.
Dozunda olabilir belki de
Çok açık giyinirse karışır tabi
Çok açık giyinmek nedir sana göre?
Mini eteğe karşıyım mesela göğüs dekoltesine karnı açık giyilmesine bana özel olmalı diye düşünüyorum açıklık beni rahatsız ediyor sevdiğim insanda kıskançlığım tutuyor
Bende karşıyım normalde mini dekolte tayt 😅Bende rahatsız olurum fakat hayırlısı
Evet bide tayt var düzgün giyinsin işte belli olmasın hiçbiyeri açık olmasın çok bişey istemiyoruz ya 😂
Taytı unutmuşum bak transparan filan hepsi yasak diye düşünüyordum 😅taytın üstüne uzun tişört şart 😅
Kurt değil miydi bu 🤔
Bilmiyorum vallahi Öyle Google'da buldum
karışır, kıvamında karışmalı
Mesela kıvamı nasıl olur olmalı
meselaaa Ankara gibi bir yerde tatilde giydiklerini giymemeli otobüs vs yaşlı adamlarına kadar abazalık var. Ortamına göre değişir bu durum
mesela bide şu erkeklerin yaşına başına bakmadan laf yapmaları beni iyice çıldırtıyor
Güzel yazmışsın kesinlikle katılıyorum 😊
Adam olan, karışmadan kıza yaptırır onu
Alla alla o nasıl oluyor 😅
İşte onu adam olanlar bilir zaten kafanı yorma 😊
Yazdıklarına dikkat et. Parmaklarından döküleni gözlerin görsün kulağın duysun. Ne demek istiyorsun 😡
Görüyorum çok şükür özür dilerim yanlış anladıysn
EyvAllah ben bir şey anlamadım sen ne demek istedin onu söyle
Anatayım tabi hemen, giyimini beğenmeyen insan güzelce sevdiğinin bunun farkına varması nı sağlar dedim. Sen karışalımmı karışmayalımmı dediğin içinde onu karışanlar bilir zaten dedim. yeterli oldu mu? Olmadıysa daha açıklama yapabilirim
Teşekkür ederim yeterli 😅 Fakat sen beni anlamadın😅
Ben karışılması taraftarıyım :D
Bende o taraftayım 😅
Karışmazsa şüphe edilir
Ne alakası var?
Ne alakası mi var başkalarının senin yanında gezdirdigin eşine veya sevdiğine bakmasi doğal geliyosa sana sen karisma kardes bizim kitabimizda yazmiyo geniş deiliz okadar miniyle şortla kıçı başı açık gezdirelim
Doğal gelmiyor. Bakanı severim. Öperim. Geniş değilim. Fakat sevdiğim de açık giyiniyor diye vazgeçecek değilim. Zorla şunu giy diyecek de değilim. Hayırlısı. Çarşaf da giyse bakanlar var...
Sana tek bisey soyleyim bir evin satılık mi yoksa sahiplimi olduğunu o evin penceresinden anlarsın evde perde varsa burası sahipli dersin veya satılık ya da kiralık dersin kadın avret tir gizli dir değerlidir bu eşle sınırlı değil kardeş ve annede dahildir onu öyle gezdirmek kişinin zihniyetinin bozuk olduğu ve herseyi yapabileceğinin gostergesidir
Sen mini giydirdiğin zaman bakana kusur bulamazsın senin eşin sevgilin başkalarının hayallerini susler bunu da yapiyorsan namus haysiyet sereften bahsedemezsin
Necip Fazıla ait bir söz diyorlardı fakat değil. Uydurma bir söz. Boş bir söz. Sözlerin önemi yoktur. Sözü söyleyen söze anlam katar. Kadın avret değildir. Erkeğin de kadının da avret yerleri vardır. Katılmıyorum fakat sana göre öyle olabilir bu beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Kılık kıyafet ile insanlık olmaz!
Keyif benim değil mi? İstediğime kusur bulurum. Namus haysiyet şeref kılık kıyafet ile olmuyor!
Arabayı alırken dış kaportasına bakiyorsun güzelse öyle alıyorsun daha sonra iş motoruna geliyor kişinin dışı içini yansıtır güzel bir söz vardır tesdide ne varsa dışına o sızar bal varsa bal pislik varsa pislik
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede. Ben sadece benim. Dışına bakmam. Araba ile insan bir değil! İnsan canlı kanlı araba değil! Tip ve fizik geçici olan bir şey hayr ve şer kaza bela Allah'tandır. Her an her şey olabilir. Hayırlısı
Madem Allahi peygamberi biliyorsun peygamber efendimiz ne buyuruyor eşini kıskanmayan deyyusdur ayrıca kadın mahremdir buyurdu Allah ayette ya muhammed ümmetinin kadınlarına şöyle başlarını göğüslerine kadar örtsünler ayrıca her kim eşinin kızının anasının bacisinin insanların sehvetini cezbedecek şekilde giydirir buna musade ederse azabın en büyüğüne çarptırılacak buyrulmuyormu ayetlerde hadislerde
Hem rahat olup hemde Allahtan bahsedemezsin çünkü ayete ters oluyor senin davranisin
Ben sana eşimi kıskanmam demedim ki! Ne alaka!
Kaynak verir misin? Ben böyle bir şey görmedim?
Ben rahat değilim! Hayır ters olmuyor. Çok şükür neyin ne olduğunu biliyorum. Ezberimde 50 kusur hadisi şerif var. Uzun zaman da ders verdim.
Bakara suresi nisa suresi buharı ve tirmizde bunları bulabilirsin elinin altında internet var yaz hepsi çıkar karşına
Ben tek tek bakamam binlerce var. Sen yazdığın şeyin kaynağını ver. Ben neyin ne olduğunu biliyorum. Örtünmek nasıl olur örtünme ayetlerini de hadisi şerifleri de biliyorum. Fakat bunlar beni ilgilendirir. Ben benim sen de sen. Kimseye laf söz etmeye hakkın yok. İsteyen istediği gibi giyer ya da giydirir. Bu genişlik değildir.
Sana kaynakları verdim mücevher senin ister saklar ister sergilersin
Kaynakları biliyorum sen yazdıklarını söyle ayet hadis olarak.
Mesela bir hadis örnek.
Müslüman müslümanın kardeşidir ona zulmetmez onu düşmanına teslim etmez. Kim mümin kardeşinin bir ihtiyacını giderirse Allah'ta onun bir ihtiyacını giderir. Kim müslümanı bir sıkıntıdan kurtarırsa bu sebeple Allah'ta onu kıyamet günü sıkıntılarının birinden kurtarır. Kim bir müslümanın kusurunu öterse Allah'ta kıyamet günü onun bir kusurunu örter.
Buhârî, Mezâlim, 3; Müslim, Birr, 58
Kadın erkeğin kölesi değildir. Emir veremez. Şöyle giy böyle giy diye bir şey yok. Uyarı yapabilir. Olması gerekeni uygun bir dille ifade edebilir fakat dinde zorlama yoktur. Zorla olmaz o iş.
Şimdi sevdiğim istediğimi giymiyor diye! Ne yapayım yol mu vereyim?
Karışmamalı, hoşlanmıyorum.
Hımm eyvAllah
Karışır ama düzeyli karışırım
Aynen abi düzeyli olacak 😅
aynı kafadayız
Aynen abi 😅
Kendine uygun biriyle birlikte olsa iyi olur
Olabilir de olmayabilir de hayırlısı
Gvtsa karışmasın sdsjkaj
Ağır oldu bu 😅Olur
Şimdi modun sorusuna da böyle cevap olmadı. Affet modum hdsjhfdsj
Estağfurullah kardeşim 😅Sıkıntı yok rahat ol kafana göre 😅
Anlayışlı modları Allah başımızdan eksik etmesin jdsfjkds
Heheeh eyvAllah 😅
hayır karışmamalı, şort da güzelmiş ayrıca
Olabilir de olmayabilir de bence güzel değil
Kıyafete ve giydiği yere göre değişir
Abi orası da boş ver ya ne yapmalı yukarı tükürsek sakal aşağı tükürsem bıyık 😂
Bu devirde biseye karışmakta zor 😂
Karışmamakta zor abi😅
O daha zor ya zaten 😂
Etmezse delikanlı değildir zaten
Katılmıyorum alakası yok!
karışır delikanlı olmasa da karışır
Olabilir de olmayabilir de karşılıklı ya da ölçülü olabilir
karışması gereken biriyle olmamalı..
Katılıyorum abi 😅
Karışamaz, karışmayın.
EyvAllah da neden
İstediğimi giyerim karışması çok saçma...
Tabiki istediğini giyersin 😅Ama saçma değil yani
Karışması lazım bence.
Peki neden?
Etrafı biliyorsun erkek adam sevdiğine karışır.
Aslında kendini bilen birisi olduktan sonra karışmaya fırsat bulamazsın ben kendim buna laf verecek bir insan değilim. Bence nerede ne giyeceğini bildikten sonra problem yok.
Evet etraf kötü bende karışmak isterdim de bilmiyorum 😅Dozunda olabilir belki bazıları aşırı kıskanç 😂
😂😂😂 ama nasıl davranacağını bildikten sonra problem yok😂
Kişiden kişiye göre değişir İzmir kızı ile Kastamonu kızı bir değil ki aile ortamı yetişme tarzı çok farklı 😅Bazıları tutucu oluyor bazıları tutucu olmuyor 😅
Aynen öyle 😂 sen Kastamonu kızı al😁 ben Diyarbakır erkeği,😂🌺 şaka bir yana hayırlısı
Yok nerenin kızı olduğu önemli değil namuslu olması önemli güven vermesi önemli memlekete göre insanlık olmaz
Zaten şaka olduğunu söyledim aslında tek problem kendini yanlış gösterme hep iyi yanlar gösterme ne istiyorsak bence onu sergilemek lazım karşılıklı kurban❤️ çok uzattım 😂😂
Olsun 😅 Ben ciddi cevab verdim 😅 Haklısın insanlar göründüğü gibi değil olduğu gibi görünmüyorlar...
Aynen öyle problem o işte yaşadıklarım büyük ders verdi ben gayet tecrübe sahibi oldum darısı hata yapmadan başına 😂❤️🌸🌸🌸
Amin amin inşaAllah 😅Valla benim pek tecrübem olmadı hayal haricinde 😂
Valla çok güzel ders aldım 😂😂
Bende çok güzel ders verdim çocuklara gençlere 😂
😂😂😂 Ya öyle değil
Anladım anladım 😂Bende şaka yaptım 😂
😂😂😂
ben karışırım arkadaş
Neden?
abi açık saçık giyinip gözler üzerinde olması beni rahatsız eder
Bende rahatsız olurum zaten bakanı de öperim 😅
bu kıskançlıktan ziyade korumaktır, her iki tarafı da
Korumaktır da kişiden kişiye göre değişiyor işte herkes böyle anlamıyor😅
anlayan anlasın anmayan da tercüman tutsun :D
Hehehe hayırlısı ya😅Ben tercüman olurum artık 😅
kime tercüman olacaksın
Kime tercüman olmam gerekirse
Karışır tabi neden karışmasın
İşte ben de onu soruyorum Neden karışıyormuş
Neden karışmasın ki sevdiğini kıskanıyor. Karışmasın mı?
Ben emin değilim abi 😅Kafam karıştı o yüzden sordum 😅Şimdiye kadar karışsın diye düşünüyordum şimdi emin değilim 😅
Bence belli ölçülerde abartmadan karışması gerekir
Herşeyin fazlası zarar karışıklı anlaşarak olabilir
Tabiki beni seven yapmaz
Kişiden kişiye göre değişir sana göre olabilir
Karışmayın 😂
Niyeymiş o 😅
Kötü oluyor ben giyiniyim özeneyim o da gelsin yok olmamış desin az insaf ya 😂
Hımm tamam tamam anladım haklısın 😂Ama sizde insaflı olun yani kıskanç erkekleri de düşünün 😂 Birazcık
Dekolte yok işte bir dar giyiniyoruz 😂
Alla alla sanki o dikkat çekmiyor 😅Üstüne biraccik uzun bir tişört süper olur 😅Dar pantolon filen 😅ayrıca dar kıyafetler de fena dikkat çekiyor 😅Tabi hatunun fiziğine göre değişir
Napak çarşafmı giyek 😂
Ben karışmamaya karar verdim ne isterseniz giyin 😅
Aferin sana 😂
EyvAllah 😀Kendimi motive edeyim biraccik 😅
Karışmayın
Niye?
çok tatlışlar
Bence mal'a benziyorlar 😅
Karışmali gerekiyor ise.
Olabilir de olmayabilir de kişilere göre değişir
karismaz
Neden
Karışır.
Neden ki😅
Üstürüplü giyindim hesabı 😉
Giyinsin*
Hımm, ya İzmir kızı ile Kastamonu kızı bir olmuyor şimdi 😅Eee müdahale etmek de onu değiştirmeye çalışmak oluyor 😅Kişi kendisi istemedikten sonra patlak veriyor 😅
Kesinlikle hayir
Peki neden?
Karışır tabiki
Peki neden kardeşim?
Ne bilim vallah ben böyle alıştım 😂karışmadığı zaman tuhafima gidiyor
Heheeh 😅 Sende haklısın bende karışır diye düşünüyordum hep 😅ama şimdi bilmiyorum 😅 Düşünüyorum karışsakta mı karışmasakta mı😂Saklasak
Karısın tabiki 😂😂
Dozunda yaparım artık 😅Dozu çok önemliymiş onu farkettim hem bende abartmaya gelemem 😅Beni beğenmeyene yol orda yani 😅
Ben karışmam.
EyvAllah kardeşim ben ne yapacağımdan emin değilim düşünüyorum 😅
Kolay gelsin abim fazla düşünme. :-D
EyvAllah canım benim 😅 olur mu ya yukarı tükürsek bıyık aşağısı sakal 😂Onun gibi bir şey 😅
Karışır
Neden?
Niye si şu şimdi öyle bir toplumuz ki Milleti süzmekten başka işimiz yok. Sen giydiğin kıyafeti kendin nasıl hissediyorsan ortamına göre de olsa şık ta olsan. Herkes bir bakma zevk peşinde Şu devirde kimse kendisinin rahatlığını veya kendi olarak giyme peşinde değil herkes birbirine daha iyi nasıl görünsem beğenseler peşinde Tabi ki Mumya gibi sarıp erkek veya kadın olarak dolaşsın demiyoruz. Öyle bir toplumuzki ayak bileğinden vs bir et parçası görse hemen g. tü başı oynatıp birşeyler hayeli peşinde. Şimdi sokaktan 15 yaşlarında ki kız çocuğuna bak birde giydiği kıyafetlere bak. Kendisi istediği için mi o tellere dolanmış havalı veya güzel görünmek için mi etraftakilere. Kendi sevdiğimin kıyafet konusuna gelince. Kız da erkekte karışabilir. O nu giymesen iyi olur şunu giy falan bu en doğal şey gidipte döve döve şunu giymezsin veya şunu giy kimse karışamaz da herşeyin bir adabı adaba uygun şeyleri var. Önce toplumda ki zihniyetlerin fikri değişmeleri sonra herşey yerine oturur tabi
Hayırlısı, çok güzel yazmışsın. Katılıyorum hemen hemen fakat herkes farklı işte istemiyorlar ya da dozunu bilmek lazım
karıșır
Niyeymiş o?
kadın olur ya dusunmeden giymis olabilir birseyi.. o gune uygun olmayan adam da uyarabilir kendisini. insan hali herzaman dusunmeye firsat olamayabilir. ozaman bence cok guzel o an karismasi
İyi hoş güzel de bu sana göre yani millet öyle demiyor 😅 ben nerde ne giyeceğimi bilirim diyor 😅Birde orası var 😅 Hayırlısı
aklın șașacağının farkinda olmayanlar.. bunu bilmeyen kendini nasil bilsin?
Ya sen sensin ben de ben senle ben aynı ortamda büyümedik ki! Herkesin yaşamı farklı büyüdüğü ortam! Bu kendini bilmemek değildir!
her nerde kiminle olursan ol.. kendini bilmek ayri bir mesele yerini bilmekte oyle. bunun ortamla alakasi yok..
Katılmıyorum. Kişiden kişiye göre değişir. Bana göre eyvAllah ama herkes ben değil. Herkes ben gibi ya da senin gibi düşünmüyor. Herkesin doğrusu farklı. Bence var
Karışır, karışmalı.
Bence de mantıklı 😅
Karışamaz
Olabilir de olmayabilir de
Karışır abi
Neden kardeşim?
Kıskanırım abi
Bende kıskanırım her türlü 😅Ama dozu önemli gerçi iki ucu da boklu değnek gibi 😅
Kadına göre değişir
Kadın ve erkeğe göre değişir
bende karışamaz
Neden ki
ben nerde ne giyicemi biliyorum
Tabi tabi hep bunu duyuyoruz zaten 😅
öyleee 🙃
Karışmaz
Peki neden?
Madem rahatsız neden başta o kadınla oluyor ki? Kadın rahat edeceği kıyafetleri giymeli. Madem erkek istemiyor, baştan olmamalıydı bu ilişki.
Çok güzel söyledin 😅Bence de yani 😅 Hayırlısı
Karışır
Neden ki?
Seven adam kıskanır karışır şahsen ben erkek olsam sevgilimin giyimine karışırım
Kıskanmak kılık kıyafet ile olmaz ki! Bende karışmak isterim isterdim de sevdiğim üzülecekse nasıl olcak hem bu onu değiştirmek olmaz mı?
Hayır onu değiştirmek olmaz ayrıca orasını burasını açamıyo diye de üzülecekse artık yani diycem sen anla
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede herkes böyle düşünmüyor işte anladım da kılık kıyafet ile insanlık olmaz ki! Herkesin yetişme tarzı ailesi farklı olabiliyor gönül bu yani sevmeyelim mi😅
Tabi ki karışır
EyvAllah olabilir de olmayabilir de
Karışır
Evettt neden kardeşim 😅
Abi aslında karışmasına gerek kalmayan birini bulmak nedeni ise uygun olmaz abi şahsen ben çok açık olsun istemem
Kardeşim bende çok açık olsun istemem 😅Fakat bu çok açık da kişiden kişiye göre değişir 😅Gönül bu 😅Kıyafet ile de olmuyor yani 😅Hem kılık kıyafet ile insanlık olmaz 😅Of of
Haklısın dolmuyor ama ben kadınım dediğe karışırım :D
Karış kardeşim karış bende öyle diyordum hayırlısı bakalım 😅
Karışır 😏
Niye ya sonra laf ediyorsunuz 😅
Evet 😂😂😂
Çok gıcıksınız uleyn 😂
😂😂
bacım gibi de giyinmemesi lazim boyle.
Çok açıksa karisir
Her şeyin fazlası zarardır olabilir
Aynen
Karışabilir
Bence de 😅
Tabiki karışır
Neden?
Yani sevgilim acik secik giyinse kiskanirim ve insanlar direk ona bakar buda kavga sebebi
Kesinlikle kavga sebebi😅İnsanlık için bile kavga ederim sevgilim olmasına gerek yok 😅
Götü başı açik olacak bende erkegim diye yaninda gezecem
Götü başı açık kişiden kişiye göre değişir. Ben gezerim. Erkeklik bu değildir. Bununla ölçülmez!
Karışmamalı
Peki neden?
Nasıl gördüyse öyle kabul etsin kısıtlamamalı bence
Bence de katılıyorum 😅 Fakat az biraz fedakarlık olsa daha iyi olur sanki 😅
Bence karışmalı
Dozunu aşmadan olabilir
Aşsada sıkıntı yok zaten bir sure sonra sevglinizin karakterini çözersiniz nasil davrancagini nasil giyincegini zaten çozersin biraz onun istedigi biraz kendi isteginiz ortak yol bulunur tabiki ama benim icin sevdigim adam bana bunu giyme kisa ya da dar vs diyosa demekki bir bildigi vardr😉
Vay anasını iyi hoş güzel de herkes senin gibi düşünmüyor işte 😅Ne bildiği olacak kıskanıyor işte 😅 Bence de orta yol bulunur hayırlısı
Kimse karisamaz bana
Tabi Tabi 😀
Ben bir bireyim neden karisiyorlar karismasi sacma olan
Bazıları yetişme ortamı filan ailesi tutucu oluyor fakat gönül bu belli de olmuyor kimi seveceği karışmak istiyor isteyebiliyor dozunda olabilir diye düşünüyorum
Bana kisiligime saygi duymalı kiyafette benim karaterimi kisiligimi ifade ediyo o yuzden karismasi zoruma gider
Tabiki saygı duyulmalı. Haklısın benimde zoruma gider gidebilir.