Sevdiğim kıza hoşlandığımı söyledim tepki vermedi ne evet ne hayır..

Kızlar özellikle bakınız.Stajdayım kızla aynı odadayız birde bir abimiz var,Kıza yazarak hoşlandığımı belirttim oda baktı güldü ekrana falan bktı duygu karmaşası yaşadı ama ne hayır dedi ne de evet..bende kolay gelsin deyip çıktım.Sizce neden cevp vermedi?
Sevdiğim kıza hoşlandığımı söyledim tepki vermedi ne evet ne hayır..
Cevapla