Kızlar, Bir kadın arkadaşıma aşık olduğumu itiraf ettim bana tepki vermedi sizce neden?

Yakın bir kadın arkadaşıma aşık olduğumu itiraf ettim.
Hiç bir tepki vermedi. Sadece bunu hiç beklemiyordum. Benim için bir darbe oldu dedi. Ama ne bir tersleme veya kalp kırıcı söz söylemedi. Tabi karşılık bulamayınca artık görüşmememizin daha sağlıklı olacağını söyledim. Beni kaybetmek istemediğini ince ve düşünceli bir insan olduğumu söyledi. Yaklaşık 1 aydır görüşmüyorduk. Bir anda mesajlar yollamaya başladı. Ona hiç bir şeyin eskisi gibi olamayacağını herşeyin mesafeli olacağını anlattım. Ama hiç bir şey olmamış gibi davranıyor. Ne yapmaya çalıştığını anlayamadım. Sizce ne yapmak istiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Belki de benim için ve onun için ey iyi seçenek bir daha hiçbir koşulda iletişime geçmemektir. Hayatlarımıza devam etmemiz en sağlıklı seçenektir.
Kızlar, Bir kadın arkadaşıma aşık olduğumu itiraf ettim bana tepki vermedi sizce neden?
Cevapla