Giderayak ego şovunu yapan sevgiline nasıl ayar verirsin?
Eyşan


Hiç bir şey demem. Sessizce giderim. Yıllar gösterecek bakalım o bensiz nasıl yaşayacak. Bakalım kaç kadın koyacak yerime 1 ben olması için. Bana yeni insanlarla tanışmayı seviyorum diyen kişi yıllarca o kadından bu kadına gittikten sonra bana geri dönemez bana sitem edemez.
Eski sevgili mevzularında herhangi bir yorum yapmak ilişkim varken doğru olmaz sayın @DüşbaZ__ 😊
Zatem o karari verdiysen bosver illa bir sey demek zorunda degilsin
ah eyşan aaaah ulan ne seksi kadınsın be hrrrrrr tiayahhahaa
Cevap
12Cevap
O ne a.. q ya. Çok saçma bir son cümle olmuş bence boşver cevap vermeye gerek yok
Aman düşbaz bitmiş gitmiş ne desekte boş Allah rahmet etsin
Niye makas mısın sen derdim :/ Kalsın buz esprimle oracıkta allahın mandası
Hiçbir şey demem. Ayrılmakla ne kadar doğru bir karar verdiğime sevinirim
sen kesmemişsin ki senden gidiyorum yetersiz! derim 😒
sen öyle san kimler geldi kimler geçti derim...) bu kadınada hastayım
:D elimi sallasam duşeş ama bilegim agriyor gecince goruselim derim
Sen kesmediğin zaman elimle destekliyordum derdim baya bir aşağılayacı olurdu galiba :D
Ooo paşama bak laf yapmayıda bilirmiiiş:) kesseydi ayrılmazdık zaten
Hâlâ aklı bende umudu var derim.
Haklı da olabilir bunu zaman gösterir yani kesmezse geri dönerim felan 😂
Beni sende kesmiyodun de geç
Kesmediğinde görüşürüz😂
Kısa ve öz sektir git derim 😂😂
Kesseydin gitmezdim 😎
Ben de onu merak ettim, ya keserse :D
bir git işine derim.
Yaşayıp görmesini öneririm
Hadi yaaaaa derin ve kapıyı gösteririm
O r osp u eyşanı niye koydun
Gülme krizine girerim herhalde
Ölülerin sesi çıkmaz ufaklık derim 😂😂😂😂
kesip doğrayan da çıkar emin ol:D
Kes sesini derm: )
Tamam derim
Tm derim
Nasıl istersen
Sen öyle san derim
Ağzına veririm
Gelenler fena derim
Toz ol
sen oyle san derim🙃
Keserim onu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar