
Sevgilisi olmayan arkadaşlar da soruya içinden geldiği gibi cevap versin. :D
Sevgiliniz sizden durduk yere ayrılmak isterse ne cevap verirsiniz?

Sevgilisi olmayan arkadaşlar da soruya içinden geldiği gibi cevap versin. :D
Sevgiliniz sizden durduk yere ayrılmak isterse ne cevap verirsiniz?
Sebebini duymak isterim, durdur yere diye bir şey olmamalı. Hislerim bitti desin, şu şu huyun bana fazla ters desin ya da ne bileyim rahatsız olduğu durumu dile getirsin sonra gitsin. Kimsenin yakasına yapışmam fakat o kadar paylaşımın olduğu insanda en azından bir açıklamayı hakediyor diye düşünüyorum.
Sebebini sorarım. Bahanelerine bakarım mantıklı mı diye. Gerçekten geçerli sebepleri varsa bunları düzeltmek adına konuşmaya çalışırım. Olmazsa da olmuyordur. Yok eğer kendi kendine kompleks yapmış, kafasında kurmuş ya da sudan sebepleri buna gerekçe kılmışsa yol veririm gider. Kimsenin ne istediğini bilmeyen yanıyla mücadele edemem ben. Etmedim de.
Ayrılmam ki. Durduk yere bir de..
"Sevmek ve birbirine bağlanmak kolay olan bir şey değil. Biz bu zoru başarmış, birbirimize bağlanmisken tak diye ayrilamayiz. Oyun oynamiyoruz. Canın oyun oynamak istiyorsa gel ben sana oyunun alasını göstereyim sevgilim" derim. 😛😛❤❤🙈🙈
Sebebini sorarım tabi ki, durduk yere ne olabilir? 😄
Cevap
16Cevap
Neden derim çünkü bir şey olmuş olması lazım
Güle güle derim
"Hangi kameraya el sallıyoruz?" Derdim. Mizahı severim ama böylesini değil. Etmiyorum kabul mabul. Ayrılamaz. 🙄
Ha oldu ki bir ihtimal böyle bir kararı aldı o zaman da nedenini öğrenmek isterdim. Ama zaten bu kararı almaz benim sevdiğim ya, içine cin falan kaçmış olur herhalde. O zaman da "hümana ve hümanaylan birlikte sağdan sola donat" yaparız. 😂Tövbe yarabbim ya. 😂
durduk yere ayrılmak istemez kimse vardır bir nedeni
söylemek istemiyorsa da zorlamam zorla tutamam ki kimseyi yanımda..
Yolunu açar, kapıyı da arkasından kapatırım..
Sebebini bilmeye hakkın var.
Karşısında canı sıkılınca bir köşeye ata bileceği bir oyuncak yok. sonuçta seninde duyguların var. Durduk yere asla kimse konseyi burakmazki. Büyük ihtimal başkası vardır gözünden ya da neyse.
Saten ayrılmak isteyene, soktur git denir
İnan bnde kayıp etme korusu eskiden asla izin vermezdim şimdi olsa giden gider ne yapsan tutamazsın derim
Önce nedenini sorardım illaki mantıklı bir açıklama getiremessede zaman kaybetmezdim terketmesi isabet olurdu zaten...
Her konuda çözüm odaklı davranırım cozulecek bir şey yoksa sorun ilişkinin sürmesidir. Bitirmek en iyi çözüm olur
ne kadar sevdiğime ve bağlandığıma bağlı olarak değişir min takmazdım max neden bunu yaptığını ve buna neden olan soruna karşı çözüm arardım
Neden diye sorarım ondan sonra bi çözüm bulmazsak yine ayrılmak isterse dicek bi şey kalmıyor zaten. Tamam der geçerim
Durduk yere değildir o, bir şey olmuştur da saklıyordur kesin.
Tamam derim nasıl istersen öyle olsun.
hm demek beni kendi ellerin ile diğer erkeklere bırakıyorsun öyle mi? peki karar senin derim bu son cümlem olur
Her şey için teşekkür ederim derim gidene kal demem
Güle güle sana güle gule. Şaka bir yana sebeplerini öğrenmek gerekir.
Sektör git derim. Durduk yere nedir, çocuk oyuncağı mı der ben daha baskın çıkarım.
Aslında ben de uzun zamanıdır ayrılmak istiyordum aynı fikirde olduğumuza çok sevindim yolun açık olsun derim bozuntuya vermeden
Ben mecnunmuyumki çöllere düşeyim leylayıda si... Senide si...
kafasinda bitmistir beni sev diye kimseye yalvarmamak gerekiyor
bu işler gönül işi. bana bi adım gelene ben de 1 adım giderim. yani gelen ağam giden paşam
Neden diye sorarim yakasini bırakmam kaç senelik ilişkimiz nereye kaciyorrrr
allah yolunu açık etsin git derim sdfdfgh
Olur, tamam, hayhay vs.
Sebebini anlamaya çalışırım
Yolu açık olsun🙂
Bu tarz bir sözde sevgiliyle geçen zamana yazık
Önce nedemi sorarım. Ve hoşçakal derim😂
Peki der gecerim.
Kendine iyi bak.
Anca gidersin.
Eyvallah , kendine iyi bak derim.
Böyle uygun görmüşse saygı duyarım
sebebini her türlü öğrenmeye çalışırım
Kapı orada derdim ama evli değiliz
Sebebini sorarım.
Tamam derim
Boynuzlarımla sarılır otururum elden ne gelir
sebebini araştırırım
kardeşim yesin
hadi ordan derdim
S. g derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?