Eşim 2 aydır beni aramadı gelmedi sormadı muhattap olmadı , ben onu düşünmekten uyuyamıyorum ne yapmalıyım?

Yeni de doğum yaptım, eşim hamileyken doğum sonrası beni yalnız bıraktı, aylardır beni arayıp sormuyor, muhattap olmuyor, ama ben onu hala özlüyorum, uykusuz Luk ta var , depresyona girdim ama onu da arayamam bu hareketlerinden sonra ne yapmalıyım?
Eşim 2 aydır beni aramadı gelmedi sormadı muhattap olmadı , ben onu düşünmekten uyuyamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla