Eşinizi/sevgilinizi güzel/yakışıklı buluyor musunuz?

Özellikle de kızlar, dış görünüşün önemli olmadığını iddia ederler. Ama siz YÜZDE YÜZ dürüst olursanız sevgilinizi ne kadar çekici buluyorsunuz aslında? Yani mümkün olsaydı bazı özellikleri değiştirir miydiniz ya da daha çekici insanları düşünüyor veya onlara bakıyor musunuz?
Sevgilim/eşim dünyanın EN GÜZEL/YAKIŞIKLI insanıdır
Sevgilim/eşim aslında YETERİNCE GÜZEL/YAKIŞIKLI ama daha da çekici olabilirdi
Sevgilim/eşim aslında pek ya da hiç GÜZEL/YAKIŞIKLI DEĞİLDİR ama dış görünüşe önem vermem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
sonuçlar ilginç, oylara devam...
Güncellemeler
+1 yıl
Sonuçlara şaşırdım, oylara devam...
Eşinizi/sevgilinizi güzel/yakışıklı buluyor musunuz?
Cevapla