Sevgilinizi çok güzel/yakışıklı buluyor musunuz?

Sevgilinizi yakışıklı/güzel buluyormusunuz? Ve herkesin kabul ettigi guzelligi veya cirkinligi varmi? Sonucta aşık olan daha güzel gorunur ya sevdigi. Bu anketten sonra şunu merak ediyorum insan aşık oldugu sevdigi birini ayni zamanda yakışıklı/güzel bulmama şansı varmi? Her sevene güzel mi görünür?
Sevgilim yakışıklı/güzel degildir ama bana göre yakışıklı/güzel
Sevgilim yakışıklı/güzel dir ve herkes onu yakışıklı/güzel bulur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilinizi çok güzel/yakışıklı buluyor musunuz?
Cevapla