Kadınların düşündükleri şey aslında iyi bir erkek veya iyi bir adam değil. Ve aslında kadınlar'da düşündüğünüz kadar Melek değiller. Gözümüzde neden bütün kadınlar Melek gibi görüyoruz onu anlamıyorum? Kadınların çoğu tamamen cinsel amaçlı çıkarları doğrultusunda erkek seçerler, kadınlar için cinsellik çok fazla ön plan'da.. Kocası yatakta iyi olmayınca boşanmayı düşünen tip bunlar. Kadınlar cinsellikten konu açıınca başını toprağa gömerler ama senden benden daha çok önem verirler. Bu serseri erkeklerden hoşlanan kızlar'da affedersiniz biraz ''azgın'' kızlar'dır. Kafalarındaki düşünce'de hayvani cinsel fantazilerden öteye geçmektedir. Serseri erkek yatakta iyi olur, yatakta parçalar bana acımaz, ben utansam bile o yapar şeklinde. Vahşi erkek fantazisi tamamen. Hayvani içgüdüler bunlar çoğu hatta maço erkekten hoşlanır ya oda hayvani içgüdü, insan türünde bunların yeri yok !. Kadınların erkekten bekledikleri şeyler arasında ''yatakta kaplan gibi olsun'' var. Evet doğru duydunuz, erkekler seks düşünüyo da kadınlar düşünmüyo mu alayı düşünüyor, ona göre'de seçiyorlar nasıl ki erkekler ucuz kızlarla takılıp yatmaya çalışıyo, kadınlar'da tamamen aynı şekilde.. Erkeğin ucuz olanı serseri olanı'dır. Beyefendi erkekler'den uzak dururlar çünkü onlar kadınlara cinsel gözle bakmaz utanırlar bu da kadınların işine gelmiyo, kadınlar istiyor ki ben naz yapayım cilve yapayım namuslu ayağına yatayım ama o beni (serseri erkekten bahsediyorum) zorla yatağa atsın, sonra da ayyy ben istemiyodum zorla öptü olsun ismi. Pislik şerefsiz yaa beni zorla şeyy yaptı ben istemiyodum. Tamamen düşündükleri bu. Beyefendi erkek kadına hiçbir zaman istemediği sürece dokunmaz o da bu yellozların işine gelmiyor anlayın bunu.. Kadınlar ne derse desin dokunulmayı seviyor. Ayrıca veren varken, sevene sıra gelmez :) Unutmayın. Kadın Erkek farketmez bu böyledir hep.
Çünkü kadın aşağılanmak ister, Seçtiği erkek tarafından: Hor, değersiz ve ezilmiş ve sürekli zayıf ve çaresiz görünmek ister, Bütün bu saplantılar seksten kaynaklanır, O derecede ki, Efendi erkeğin, Doğru dürüst seks yapamayacağını bile kendilerine inandırmışlar, ve erkek ne kadar kaba ve saygıdan uzak ise, o kadar sekste başarılı ve güçlü olurmuş. Bence hiç ses çıkartmayalım, kim kiminle birlikteyse zorla değil kendisi seçmiştir.
Kadınlar hayatlarına aldıkları kişiyi düzeltme çabası içindedir çünkü kadınlar doğası gereği derleyip toplayıcıdır. Bir kadın dağınık bir masa gördüğünde nasıl tahammül edemiyorsa dağınık bir erkek gördüğünde de dayanamaz ve hayatına alıp efendi bir erkeğe dönüştürmeye çalışır. Bunu yapmaya çalışan kadınların çoğu hayal kırıklığına uğrar. Bu yüzden kadınlar serseri erkek ile sevgili olur ancak efendi erkek ile evlenir. Serseri erkek derken ifade edilmek istenen gamsız, geleceği düşünmeyen, kendini eğlenceye adamış, maddi kritelerden vazgeçmiş erkeklerdir. Bu tip erkekler bir süre için kadınlara çekici gelebilir. Bu süreç erkekler için geçici olabilir. Bazı erkekler gençliklerinde serseriyken zamanla kendiliğinden değişebilir. Serseri erkekleri tercih etme durumu sadece belirli yaşlar için geçerlidir. Kadınlar efendi erkeklerle evlenmek isterler. Her zaman için sonunda efendi erkekler kazanır. 🤗
Mesela ben oldukça beyefendi birisiyim. Böyle bir kadını neden hayatıma alayım ki? Dışarıda yüzbinlerce temiz hiç bir şey yaşamamış kadın varken? Neden böyle bir aptallık yapayım.
Ortak noktaya kadar geldik. Kendinizi bu kadar övdüğünüze göre çevrenizde "yanlış" şeyler yapan kadın yoktur. Karakter olarak da bu tür insanları hayatınıza alacağınızı düşünmüyorum. Bırakın hatasıyla kndi kendine yüzleşsin :)
Efendi erkekleri de serseri erkekleri de sevmiyorum ben sadece iyi ailece çocuğu ve kendini bilen adamları seviyorum. Karşısında ki insana nasıl davranması gerektiğini bilen, insanı üzmekteen korkan adamlardan hoşlanıyorum.
Öncelikle şunları söylemek istiyorum : Bu ülke de kızlar mutluluk değil güç savaşı yalan eğlence entrika arıyorlar bundan dolayı da, istedikleri mutluluğa ulaşamıyorlar onlar kendilerini aşağılayan küfür eden sorumluluk sahibi olmayan onları bir eşya gibi gören kişilere kendilerini, sunuyorlar ve bu da onların sonlarını hazırlıyor öyle ki toplum da kadına karşı şiddetin ve cinayetin ana sebepleri de budur.
Aldatmayan erkeği ararlar : Aldatmayan erkeği erkek yerine koymazlar erkek dediğin çapkın olacak derler ama hem de sadakat sahibi olsun, isterler bu bile kendilerinin ne derece yüksek bir egoya sahip olduklarının bir göstergesidir bak ben şöyle bir insanım ki erkeği mum ettim deme arzularına yenik düşerler, sonuç ise hayal kırıklığı kaçınılmaz olur ek olarak kendilerini prenses gibi gördükleri için daima yalnızlaşmaya mahkum olurlar.
Son olarak ; Siz aşağılık kompleksine sahip olduğunuz için sürekli yanlış seçimlerde bulunuyorsunuz bundan sonra da, ağlayıp duruyorsunuz o hayal ettiğiniz mutluluğa ise ulaşamıyorsunuz gazetenin kırmızı başlıklı kısımlarına konu olarak ekleniyorsunuz dişiliğinizi değil de, insanı vasıflarını öne çıkartsana hiç bu durumların içerisinde olmayacaksınız kendi ellerinizle kendi sonunuzu hazırlıyorsunuz..
Not : Şunu kimse unutmasın arkadaşlar bu ülke de sağlıklı ve mutlu bir ilişki söz konusu değildir sadece kendinizi geliştirmeye yönelik, adımlar atın ailenize ve kendinize odaklanın..
Kadın milleti olarak çok enterasanız. Şöyle ki ; biriyle ilişki yaşarız her dediğimizi yapar her kritere uygundur ama ondan sıkılırız. Diğer bir zıt karakterlede ilişki yaşarız asla dediklerimi yapmaz kriterlerimize uymaz ama dediklerimizi yaptırmak ve uydurmak için savaşırız ( ne gerek var dimi hazırı varken?) ama öyle olmuyor. Sonra ağlarız trip atarız dediklerimiz olmuyo dime ama el gör ki bizleri anlamak çok zor. Sanırım biz olduramadığımız bize uymayan şeyleri sevmeye bayılıyoruz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Genç yaşlarda daha eğlenceli vakit geçirmek bize karışılması sert erkek profili ağırlığını koyması hoşumuza gittiğinden öyle sert erkek daha çok beğeniliyor ama olgunlaştıkça sert olan erkeğin de yumuşamasını daha efendi davranmasını istiyoruz efendi erkek bikere bir kadını üzmez küfür etmez böyle yumuşak davranır ama tabiki biz kıymet bilmeyip gidip serseri tip buluyoz sonra kavga ayrılık vs
Yaş ilerledikce efendi erkek isterler Kadınlar gücü sever serseriler güçlü gözükür kendi çapında Sahiplenilmeyi severler serseriler ego tatmini için baskı yapar sahipleniyo gözükür Kuralsızlıkları hoşlarına gider Serseriler dizilerde tutkulu seven insanlar tanıtıldığından serserileri öyle sanarlar Tabi ayrılınca meteliksiz serseri başka öyle abdi bulamayınca sülük gibi yapışır kıza sonra korkular başlar uykusuzlyklar ve tehditler
Efendi biriyle aylarca bakıştık ama gelip teklif etmedi sonra ben serseri birine tutuldum o da düzgün bir kızdan hoşlandı ben farkediyordum ancak bir sene aynı sınıfta okumalarına rağmen ona da teklif etmedi efendi erkekler biraz değişik teklifi kız etsin istiyorlar galiba 🤷♀️
niye hep erkek mi gelecek kız padişahın kızı mı bana bir kaç bakış attı gelmiyor hep bizden bekliyor öyle olmaz aşık olan insan her iki cinsiyet gelmesi lazım
Bir yönden haklısın ama yapı meselesi ben karşıdakinde yerimi garanti bilmeden gitmem erkekler genelde daha girişken bu konuda kızların da işine geliyor
doğru ama işte kızlar böyle yapınca aşk diye bişey kalmıyor kızlar artık gurununu kırması lazım erkekler kendini indirmiş gibi hissetiyor ben öyleyim mesela kız gelmedimi ben ayağım gitmiyor hani gelmiyince insanının içine kurt düşüyor red edilirim diye gelmeyince bunun isteği yok ondan sonra ayağımız gitmiyor yani demek istediğim karşıda ki kişide birşey yapması lazım hep erkek olmaz
Şöyle ki insanlar kendilerine zıt ya da kimsenin uygun bulmadığı insanı sever. Bu kategoride yasak ve aykırı kişiler de mevcuttur. Bazen bir inat uğruna bu kişilere bağlanıp adını aşk zannedenler veya kendini kandıranlar vardır. Bazen ise rutin aynılıklar dan sıkılıp hayatına macera katmak için kendinden çok zıt insanı seçenler vardır.
efendi erkekler geldi yanımıza açıldı da biz mi geri çevirdik. yıllarca efendi erkeğin bana yürümesini mi bekliycem? anası bulsun ona uygun nir gelin adayı o anca öyle bir kadın bulur. onun dışında bu tür erkekler aşık oldukları kadına açışamazlar ve ölümüne sevmezler ailevi çıkarları vardır. "annemle yaşa" gibi
Türk kızlarında beyin yok ondan efendi erkeklerin bazıları saf ya da çok sessiz oluyor ya hepsini bir tutuyorlar gel gör ki serseri birisiyle çıkıyorlar sonra dövünce show tv habere çıkıyor çünkü türk kızlarında düşünce yok efendi serserini bir tutamıyor
Çok basit efendi erkek yere bakan yürek yakan olduğu için kızlar ben buna layık olamam ki zaten bana bakmaz diyerek, otun bittiği her yerde çıkma teklifi eden serseri tayfasının kollarında buluyor kendini. Haa şu zor kızlar hariç tabi
Kişilik & Karakter konusunda 17,1b cevap paylaştı.
İnan ki bunu çözemedim çok uğraştım ama çözemedim.. Tek tahminim var O tip erkekler daha yırtıcı olduğu için allem kallem kadını tavlıyor olmalı.. Lisenin dağılma saatinde bakıyorum lise önünde birinci, sınıf maço hayvanlar bekliyor..
Kadınların aşık olma ihtimalleri; Kendini güldüren erkeklere %25 Ağlatan erkeklere %50 Kadir kıymet bilmeyen erkeklere %70 Aldatan ve reddeden erkeklere %100
Şahsen ben efendi erkek seviyorum ve diğeri bana itici geliyor bilemiyorum. Tabi serseri olursun ama bunu sadece sevgilinde sen yaşa herkesi gözüne sokmaya ne gerek var
Onlar süzme kaşar oldukları için isterler ki ben çılgın olayimnisterlerki en popi ben olayım fakat kuşun beyni kadar olmayan beyinleriyle bir işe kalkılırlar sonra bir bakarsın evlenirler sonra başlar kocasından dayak yemeye
Sitedeki kızların özeti: Efendi erkek mi olur yaağ sıkıcı hem serseriler yakışıklı kaslı oluyor hem onlar hemen açılıyor yoksa efendilerin teklifi ömür boyu sürüyor ya siz erkekler aynısınız anlamazsınız kes ya sevgilim var benim cebao verme
olay aslinda soyle;serseri erkek genelde kavgaci oldugu icin kadinlarin gozunde cesur ozguvenli bir imaj birakiyor kadinda diyo ki bu erkek beni ve ilerde dogacak cocuklarimizi korur.. Efendi erkekse tam tersine kavgadan uzak durdugu icin kadin gozunde pisirik korkak imaji ciziyor bu da kadini korkutuyor ailesini koruyamaz diyor ve serseri erkege aslanim deyip koynuna aliyor.
Sonu gelmeyecek bir tartışma bu ve iki gruba ayırıp yarıştırmak çok saçma. Şartlar değişir , insan uyum sağlar ve değişir , hayat yaşanılarak öğrenilir. Herkes kimle mutluysa onunla beraber olmalı.
Efendi erkeklerin kadınlara sıkıcı gelmeleri olabilir ama ben yalanım yok efendi erkekleri tercih ediyorum ciddi düşündüğüm için ilişkilerimde ve evlenme gözüyle bakacağım için...
@Tı-Rı-Vı-Rı hayır bunu demek istemedim yanlış anladınız :) psikoloji de gördüğümüz bir konu dan yola çıkarak bunu belirtmek istedim. Bunlar dışarda konuşulan konular değil insanlar beyninde bazı şeyleri birbiriyle ilişkilendirerek neden sonucunu kuruyor fakat bu kalıpları değiştirebilirsek daha ön yargısız ve daha açık insanlar olabiliriz.
Onu bende anlamış değilim serseri erkeği düzeltmek yoluna koyma isteği hoşlarına gidiyor sanırım efendi erkek düzgün dört dörtlük olduğu için adamlık fazla geliyor sanırım genelde
Ben hiç görmedim. Ne kadar efendi erkek taniyorsam hiçbiri dediğin tipleri yanina sokmuyo. bence senin efendi sandığın tipler efendi değildir yanlışın var
En İyi Cevaplar