Sevgili olup olmadığımızı nasıl anlarız? Konuştuğunuz kişiyle ne oldu da sevgiliyiz dediniz?

Ortak arkadaş sayesşnde tanıştık beni beğenmiş ortak arkadaşımız o ben bir kahve içtik 4 gündür sürekli günaydınla başlatıp tüm gün mesaj atıyor ilgileniyor görüşmek istiyor iş dolayısıyla görüşemedik ama sevgili demek için ne gerekiyor konuştuğunuz biriyle ne oldu da artık sevgilim dediniz :)
Sevgili olup olmadığımızı nasıl anlarız? Konuştuğunuz kişiyle ne oldu da sevgiliyiz dediniz?
Cevapla