Sevgili olup olmadığınızı nasıl anlıyorsunuz?

Arkadaş mıyız flört mü anlamadığım bir ilişkim var. Yan yana gelince getir elini ısıtayım diye el ele tutuşuyoruz. Ya da gel öpim diye yanağından öpüyorum. Ben flörtöz olarak yapıyorum ama o arkadaşça mı yapıyor ya da benim arkadaşça yaptığımı mı düşünüyor bilmiyorum. Bunu nasıl netleştiricem?

Sevgili olup olmadığınızı nasıl anlıyorsunuz?
Cevapla