İnsan çok sevdiğini, aşık olduğunu ne zaman anlar, siz ne zaman anladınız?

Onunla güzel bir birlikteliğiniz varken mi yoksa bu güzel birliktelik bozulup onsuz kalıp onu çok özlediğinizde mi? Ayrılıp onu kaybettiğinizi düşündüğünüzde mi, ne zaman?
İnsan çok sevdiğini, aşık olduğunu ne zaman anlar, siz ne zaman anladınız?
Cevapla