7 aylık bir ilişkim var uzun zamandır çok sıkıntılı günler geçiriyorum çok kavga ediyoruz ve kavgalarımız çok şiddetli oluyor.
Erkek arkadaşım çok sinirli takıntılı biri zamanında ilaç kullanmış hatta. Sürekli kavga sürekli bana küfür ediyor hiç saygısı yok. Ve en ufak şeyde bağırıp çağırıyor çocuk gibi azarlıyor.
Uzun zamandır ayrılmak istiyorum ve bunu ona her kavgamızda söyluyorum. Istemiyorum seni, sevmiyorum dediğim halde inanmıyor. Ne yaptıysam olmadı her ayrılmak istediğimde kendine zarar veriyor yumruk atıyor duvarlara elleri mosmor kafasını biryerlere vuruyor kanatana kadar.
Beni bırakırsan kendimi öldurürüm diyor ve yapacağından eminim boş tehdit değil çok iyi tanıyorum. Fakat ben hiç mutlu değilim sevgim var çok yıprandım. Defalarca şans verdim değişmesi için ağladı değişicem dedi binlerce kez ama değişmiyor. Saplantılı bir şekilde seviyor. Ben çok zarar göruyorum bu ilişkiden.
Defalarca ayrılmak istediğimi söyledim ama olmadı bırakmıyor beni. Banas sürekli psikolojik baskı yapıyor her konuda. Ben onun için ondan uzak kalmamak için üniversiteyi aynı şehirde seçtim fakat hergün okuluma beni görmeye geliyordu ama hep kavga ediyorduk okulda rezil olmadığım insan kalmadı inanın bende yaşama hevesi bırakmadı.
Ben her seferinde kendine birşey yapmasın diye boyun eğdim ama gerçekten dayanamıyorum lütfen yardım edin arkadaşlar
Erkek arkadaşım çok sinirli takıntılı biri zamanında ilaç kullanmış hatta. Sürekli kavga sürekli bana küfür ediyor hiç saygısı yok. Ve en ufak şeyde bağırıp çağırıyor çocuk gibi azarlıyor.
Uzun zamandır ayrılmak istiyorum ve bunu ona her kavgamızda söyluyorum. Istemiyorum seni, sevmiyorum dediğim halde inanmıyor. Ne yaptıysam olmadı her ayrılmak istediğimde kendine zarar veriyor yumruk atıyor duvarlara elleri mosmor kafasını biryerlere vuruyor kanatana kadar.
Beni bırakırsan kendimi öldurürüm diyor ve yapacağından eminim boş tehdit değil çok iyi tanıyorum. Fakat ben hiç mutlu değilim sevgim var çok yıprandım. Defalarca şans verdim değişmesi için ağladı değişicem dedi binlerce kez ama değişmiyor. Saplantılı bir şekilde seviyor. Ben çok zarar göruyorum bu ilişkiden.
Defalarca ayrılmak istediğimi söyledim ama olmadı bırakmıyor beni. Banas sürekli psikolojik baskı yapıyor her konuda. Ben onun için ondan uzak kalmamak için üniversiteyi aynı şehirde seçtim fakat hergün okuluma beni görmeye geliyordu ama hep kavga ediyorduk okulda rezil olmadığım insan kalmadı inanın bende yaşama hevesi bırakmadı.
Ben her seferinde kendine birşey yapmasın diye boyun eğdim ama gerçekten dayanamıyorum lütfen yardım edin arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar