Eşim her söylediğimin altında art niyet arıyor. Delireceğim, ağlıyorum sürekli.. Piskolojimi bozuyor. Nasıl bir insan bu?

Her sözün altında birşey arıyor.. kendimi yanında çok kasıyorum.. sürekli ağlatıyor beni.. söylediği sözler zoruma gidiyor.. olmadık şeyler uyduruyor.. kalbimde bir ağırlık hissediyorum.. haklı olsam bile haksız durumuna düşürüyor beni...
Eşim her söylediğimin altında art niyet arıyor. Delireceğim, ağlıyorum sürekli.. Piskolojimi bozuyor. Nasıl bir insan bu?
Cevapla