Eşim beni umursamıyor, sürekli eleştiriyor. Kendimi anlatmaya çalışıyorum, anlamıyor. Ne yapmalıyım?

Eşim ile 5 senelik evliyiz bir çocuğumuz var eşim mutlak olarak umursamaz biri hiç bi işi umursamaz geç kalsa yanlış yapsa takmaz bende tam tersi her şey için paniğimdir önceden ayarlarım
Bugünde böyle bir olay yüzünden tartışma yaşadık
Ve olduğum yeri terk edip eve geldim ben yola çıktıktan 30 dk sonra beni arayıp nerdesin işte sen gitmemişsindir vs dedi bende cocukmuyum ben yoldayım diyerek kapattım bunun üstüne bir yarım aaat daha geçti beni tekrar arıyor nerdesin gelip seni alayım yani tam anlatamıyorum ama şöyle sanki ben çocuğum olduğum ortamı blöf yapar gibi terk ederim sonra dayanmama geri dönerim bu tavırda
Ve sürekli beni eleştirir halde ben onun eksik gördüğüm bişeyini dile getirmem ama o bu aralar sürekli şaka ile karışık bişeyler söylüyor aşağılıyor resmen mesela air fray alalım diyorum hangi arkadaşından duydun kimde varda istiyorsun bu tarz konuşarak kalbimi kırıyor bugüne kadar da bu şekilde bişey istemedim şunda var bana al tarzında yani
Demin tartıştık şu an ağlıyorum ve asla umursamıyor uyuyor manipüle ettiğimi bunu bilinçli yaptığımı söylüyor ama ben kendimi tutamıyorum anlatmaya çalışıyorum ama öyle yerlere çekiyor ki konuyu ben manipüle oluyorum ne yapmalıyım

Eşim beni umursamıyor, sürekli eleştiriyor. Kendimi anlatmaya çalışıyorum, anlamıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla