İyiyi, güzeli herkes sever;peki siz kötüyü, çirkin olanı da sevebilir misiniz?

Genelde çoğumuz iyi olana güzel/yakışıklı olana aşığızdır; peki bir insan kötü bir insanı sevip aşık olabilir mi? Onu bu haliyle kabullenebilir mi? Bütün aksiliğine, huysuzluğuna rağmen, kalp kırıcı sözleri saçma sapan hareketlerine rağmen onu terk etmeyip onunla bir ömür sürebilir mi?

Buyrun bakalım biraz düşünce kasalım:)))
İyiyi, güzeli herkes sever;peki siz kötüyü, çirkin olanı da sevebilir misiniz?
Cevapla