Çok mu dertsiz duruyorum uzaktan bakınca ? Çok mu kalender sandınız dert anlatmayınca. Bu şarkının sözlerini yaşıyorum herhalde.Sıkıntılarımı tam anlamıyla kimseye söyleyemiyorum çünkü herkesin mükemmel görünmeye çalıştığı dünyada dürüst olmak fayda etmiyor. Uyuyamıyorum artık. Hayat dolu olan ben gitti iç dünyası karmaşık bir ölü geldi sanki.
Amma velakin insanlara karşı pozitif duruyorum.Rol yapmaktan yoruldum ama çözümü de yok. Okulu bile bırakmayı düşünüyorum da yemiyo valla. :D İşin garip yani derslerim de çok iyi. Uyku tutmayınca dehşet ders çalışılıyo orası ayrı :)))
Ne yapmak gerek ? Cırlama artık ya olduğun gibi kabullen kendini ya da olmak istediğin gibi ol diyorum kendime ama yok yani.Beyin basmıyo.Kapasitem yetmiyo kendimi geliştirmeye :/
Napsak kiiiiiiiiiii ? Sıkayım mı he sıkayım mı topuğuma :((
Amma velakin insanlara karşı pozitif duruyorum.Rol yapmaktan yoruldum ama çözümü de yok. Okulu bile bırakmayı düşünüyorum da yemiyo valla. :D İşin garip yani derslerim de çok iyi. Uyku tutmayınca dehşet ders çalışılıyo orası ayrı :)))
Ne yapmak gerek ? Cırlama artık ya olduğun gibi kabullen kendini ya da olmak istediğin gibi ol diyorum kendime ama yok yani.Beyin basmıyo.Kapasitem yetmiyo kendimi geliştirmeye :/
Napsak kiiiiiiiiiii ? Sıkayım mı he sıkayım mı topuğuma :((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar