Özellikle erkekler cevaplasın lütfen İstiyorsan gidebilirsin ayrılabilirsin diyen erkek kıza neden böyle söyler?

5 gün oldu görüşmüyoruz bide aynı şehirdeyiz dün işi vardı bugün yorgunmuş evde dinleniyorum dedi ben görüşelim demedim dışardayım biraz sonra eve gideceğim dedim o da tamam git dedi ben kızdım yorgunum dedi Ya bırak bunları Allah aşkına ya
İstesen görüşürdün bunlar bahane dedim o da kızdı sen ne dediğinin farkında mısın dedi bende Böyle ilişki mi olur haftada bir gün o da zar zor görüşüyoruz aynı şehirdeyiz bide diye cevap verdim o da Begenmiyorsan gidebilirsin dedi Sana kalmis birsey Senin kurallarinla iliskiyi surduremem kendi kurallarima bakarim dedi ben bir erkek değer verdiği bir kıza böyle mi davranır senin gibi yorgunum görüşemem filan ben saf mıyım sence öyle mi görüyorsun beni dedim Sacmaliyorsun farkinda misin dedi Gitmek istiyorsan git bir sey demiyorum kalmak istiyordan da ben buradayim secim ve karar senin dedi sizce böyle diyen bir erkek o kıza değer veriyor mudur ve neden böyle davranıyordur özellikle erkekler cevapsın lütfen? Fazla mesaj da atmıyor ilgisi eskisi gibi değil hayatında başka kız mı vardır canı istediğinde görüşüyoruz haftada bir en fazla iki kendi çalışıyo buarada ama mesaisi bitiyo akşam?
Güncellemeler
+1 yıl
bir de görüşmede hep sevişmek istiyo yani daha önce böyle değildi şimdi böyle davranıyor?
Özellikle erkekler cevaplasın lütfen İstiyorsan gidebilirsin ayrılabilirsin diyen erkek kıza neden böyle söyler?
Cevapla