5 gün oldu görüşmüyoruz bide aynı şehirdeyiz dün işi vardı bugün yorgunmuş evde dinleniyorum dedi ben görüşelim demedim dışardayım biraz sonra eve gideceğim dedim o da tamam git dedi ben kızdım yorgunum dedi Ya bırak bunları Allah aşkına ya
İstesen görüşürdün bunlar bahane dedim o da kızdı sen ne dediğinin farkında mısın dedi bende Böyle ilişki mi olur haftada bir gün o da zar zor görüşüyoruz aynı şehirdeyiz bide diye cevap verdim o da Begenmiyorsan gidebilirsin dedi Sana kalmis birsey Senin kurallarinla iliskiyi surduremem kendi kurallarima bakarim dedi ben bir erkek değer verdiği bir kıza böyle mi davranır senin gibi yorgunum görüşemem filan ben saf mıyım sence öyle mi görüyorsun beni dedim Sacmaliyorsun farkinda misin dedi Gitmek istiyorsan git bir sey demiyorum kalmak istiyordan da ben buradayim secim ve karar senin dedi sizce böyle diyen bir erkek o kıza değer veriyor mudur ve neden böyle davranıyordur özellikle erkekler cevapsın lütfen? Fazla mesaj da atmıyor ilgisi eskisi gibi değil hayatında başka kız mı vardır canı istediğinde görüşüyoruz haftada bir en fazla iki kendi çalışıyo buarada ama mesaisi bitiyo akşam?
İstesen görüşürdün bunlar bahane dedim o da kızdı sen ne dediğinin farkında mısın dedi bende Böyle ilişki mi olur haftada bir gün o da zar zor görüşüyoruz aynı şehirdeyiz bide diye cevap verdim o da Begenmiyorsan gidebilirsin dedi Sana kalmis birsey Senin kurallarinla iliskiyi surduremem kendi kurallarima bakarim dedi ben bir erkek değer verdiği bir kıza böyle mi davranır senin gibi yorgunum görüşemem filan ben saf mıyım sence öyle mi görüyorsun beni dedim Sacmaliyorsun farkinda misin dedi Gitmek istiyorsan git bir sey demiyorum kalmak istiyordan da ben buradayim secim ve karar senin dedi sizce böyle diyen bir erkek o kıza değer veriyor mudur ve neden böyle davranıyordur özellikle erkekler cevapsın lütfen? Fazla mesaj da atmıyor ilgisi eskisi gibi değil hayatında başka kız mı vardır canı istediğinde görüşüyoruz haftada bir en fazla iki kendi çalışıyo buarada ama mesaisi bitiyo akşam?
Güncellemeler
+1 yıl
bir de görüşmede hep sevişmek istiyo yani daha önce böyle değildi şimdi böyle davranıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar