İlişki Soruları
İlişki de dengesiz tutarsız davranan erkeğin aklı başına nasıl getirilir?
Yani biraz saçma bu soru oldu evet ama erkek arkadaşımın bu tutarsız dengesiz hareketlerinden beni sürekli belirsizlikte bırakmasından çok yoruldum istemiyorsan istemiyorum de yani niye bir öyle bir böyle davranıyorsun ki ya
Uzun zamandan sonra ilk defa birinin bana değer verdiğini hissediyorum ve ciddi bir ilişki yaptım?
Ama sürekli bir erkek bu kadar değer veremez gibi şüpheye düşüyorum. Nasıl davranacağımı bilmiyorum. Her şey gerçekten gerçekse nasıl davranmalıyım
Genel akım ilişkilerle alakalı, felsefe seven yurdum insanı var mı?
Bu platformdaki insanların tek derdi bu mu merak ediyorum sadece
Ciddi iliski istiyorum?
esmer, 180 ustu, akdeniz veya egeli olmayan yakisikli bir beyefendi ariyorum ciksr mi burdan😭😭😭
İlişkinin bitmek üzere olduğu gerçeğiyle yüzleşmeyi kolaylaştıran bir yol var mı?
ilişkim bitmek üzere farkındayım ama bu gerçekle yüzleşemiyorum, biteceğini kabullenemiyorum. bu süreci nasıl kolay bir şekilde atlatabilirim, yoksa böyle bir şey mümkün değil mi...
Önceki ilişkiniz de ya da flörtünüz de size çok itici gelen ne gibi özellikleri vardı?
Ben başlayayım kendini çok övüyordu ve bunu çok itici bir şekilde yapıyordu en çok da diksiyonum çok iyi diyip duruyordu çok itici geliyordu
1 yıllık ilişkide beraber gelecek hayali olmaması sorun mu?
Sevgilimi çok seviyorum uzak mesafe iliskimiz var ve guzel bir sekilde yuruttuk bu kadar beklemezdim bile 1 yil oldu neredeyse ona geleceginde beni goruyor musun diye bir soru sordum ve bu cok buyuk bir soru su an...
Hiç ilişkisi olmamış 19 yaşında bakir bir erkeğim. Kızlara karşı girişken olamıyorum. Utanç ve kaygı hissediyorum Ne yapmalıyım?
Öncelikle uzun bir yazı olacağı için kusura bakmayın. Sadece anonim olarak içimi dökmek ve yardım almak istiyorum. - Hiç ilişkim olmadı. Hatta kızlarla sıradan bir arkadaşlık bile kuramıyorum. Bir kaç kereden fazla...
Erkekler Sadece Güzelliğe Bakıyor Diyen İlişki Uzmanı Haklı Mı?
Kendini geliştirmiş olan kadınların yalnız olduğunu söylüyor. Erkekler sadece güzelliğe mi bakar? Açık sözlü olalım
Erkek arkadaşının ciddi giden bir ilişkide içinden bir sesin dur dediğini söylemesi?
Erkek arkadaşımla aileleri tanıştırdık. her şey daha güzel olacak diye düşlerken tatil meselesi yüzünden tartıştık ve tatil zehir oldu. Sonra yine arayı düzeltmek için adım atsam da bana kızgın olduğunu, küçücük...
Mesaj yazıp silen erkegin amaci nedir? Aşk ilişkileri?
Sanaldan konuştuğum biri uzun zamandır hem de. Bı bulusmadigimix kaldı ama çok uzağız. O Antep ben bursa. Bu sabah bana bişey yazıp geri silmiş profili vardı dm kutumda anında kayboldu. Bı erkek bunu neden yapar? Önceden...
İlişkinizde sık boğaz mı yaparsınız yoksa rahat mı bırakırsınız?
Sık boğaz mı yaparsınız yoksa rahat mı bırakırsınız?
İlişkilerde erkeklere aldatma hakkı verilmeli ki ilişki sağlıklı uzun ömürlü olsun olur mu?
Ayda 1 ya da 2 neyse erkek aldatacak
27 yaşına geldim hiç ilişkim olmadı, tipimde normal, beğenildigimi de hissederim, ama ilişkim olmadı. Cokmu anormal bu durum?
Benden küçükler ilişki yaşıyor sevgilisi hediye alıyor kötü hissediyorum ben neden böyleyim diye
3 aylık bir ilişkim var ve erkek arkadaşımla sürekli metrolar da otobüsler de bu sıcakta gezmekten sıkıldım?
Özel bir ünideyim ve burada ki kızların hepsinin erkek arkadaşlarının lüks arabaları var en güzel mekanlar da geziyorlar rahatça. Ve ben de 4 aya araba alcam param denkleşiyor babam da üstüne koyacak bundan sonra da erkek...
Üniversitede ilişkiler hep mi geçici?
Sevdiğim çocukla uzun bir süre beraber olduk ama beni terk etti geri döndü döndüğünde de ben dedim ciddi değilsen git dedi üniversiteye gidince birini takacağımı sanmıyorum kendisi çalışkan iyi bir yer kazanır...
Birliktelik mi ilişki mi?
Erkek arkadaşımla 7-8 aydır ayrıyız ama o benimle birlikte olmak istiyor ne yapmam gerek seviyorum diyor ama gelmiyorda özlüyorum diyor sahip çıkmıyor da ara da sırada konuşuyoruz beraber olalım birbirimize ait olalım diyor?
Adam diyorki ben resmi nikahla asla evlenmem imam nikahi yaparim ve herkese duyururum iliskimizi. Ne cevap verilir?
Bu adam epey zengin, 50 yasinda. Evlenince tum mal mulke kadinlar konuyor kafasinda.
Geçmiş ilişkiler konusu açılınca erkeğin uzun uzun anlatması kötü bir şey midir?
Baya uzun uzun yaşıyormuş gibi anlatıyor Bir kızı sevdim istemedi bilmem ne baya üzülmüş ama sonuç olarak şu an biz konuşuyoruz ve birbirimizden de hoşlanmışız ben anlatmadım misal sorduğunda önemsizdi ya hatırlamak bile...
Sevgilisi varken herkesin takip isteğini kabul eden tarafta mısınız yoksa ilişkime saygım var diyen tarafta mısınız?
Herkes dürüst olsun , lütfen. Şık koydum ki taraf olun diye.
İlişkide artık heyecan hissetmemek?
1.5 yıllık ilişkim vardı. Bu sabah, son dönemlerde artık heyecan hissetmiyorum dedim. Karşımdaki insan bana demediğini bırakmadı. Evet üzücü bir şey sonuçta o kadar süreç oldu ancak neden gerçekleri söyledigimizde tepki...
Sevgilinizle yaşadığınız ilişkide sabır sınırınızı en çok hangi davranış zorlar?
Aynı şeyi defalarca açıklamak zorunda kalmak, sürekli kıskançlık..
Ebeveyn Iliskileri?
Dostlar selam. Annem bile bile bazi insanlarin kotulugune sevinir, mutlu olur ve bazen bile bile kotuluk yapip hircinlik yapan bir yapiya sahip. Her seyi yanlisa cekip kavga cikarip kin tutan bir insan. Bazen de kafada...
En yakın arkadaşımın abisi abimin en yakın arkadaşı ile olan mal ilişkimiz?
Çocuk çok dengesiz öncelikle bunu söyleyeyim sonra hikayeyi anlatayım çünkü deliricem. abi demek zorunda kaldığım biri çocukluğumuz birlikte geçti ama asla ve asla aramızda o abi kardeş ilişkisi yoktu hatta sorsanız...
Ciddi ilişki insanımısınız?
Etrafımda ki kişiler her hafta yeni biriyle takılıyo ve hemen eskiyi unutabiliyolar ben bana ters dediğimdede garipsiyolar bence bir insanla sevgili oluyorsam sonu evlilik olmalı yoksa boşa zaman kaybı gibi geliyor
Neden ilişkide en fazla ilgi veren ben oluyorum?
Flört, ilişki farketmez hep kendimi ilgisiz kalmış buluyorum sonunda başta karşı taraf çok hevesliyken zamanla ben ilgi dilenieken buluyorum kendimi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü okunur mu?
Önlisans diplomam var ve işe gireceğim ama dgs puanımla bu bölüme geçiş yapmak istiyorum. Açıköğretim fakültesi olarak eğitim almak istiyorum sizce okunur mu veya okuyup deneyim sahibi olanlar var mı? İş olanakları falan...
Ben nasıl ciddi ilişki yapacağım bir türlü olmadı?
Ne yapsam olmuyor o kadar hobim var iyi sohbetim var beceremedim. Dışarı çıktığımda nasıl tanışabilirim? Aşk ilişkileri
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer