Böyle biri hayatımda yok fakat olgunluk açısından daha uygun olabiliriz düşüncesi hep geliyor fakat 40 yaşında bir erkeğinde bana ne niyetle yaklaşacağından emin olamıyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı.
5 ayBir yorumda herkes yaşça küçük birine bakmaz demişsin, şaka mı bu? Laf söz olmayacağını bilse çoğu 80 yaşında dede bile genç kız ister, henüz ben çıtır ve diri sevmiyorum diyen bir erkeğe rastlamadım. 1 tane eski mahallemizde 26-27 yaşlarında biri vardı ben 75-80 yaşında buruşuk kadınlardan etkileniyorum demişti yalan olmasın, o hariç kimseyi görmedim.
049 Yorumla
Soran5 ayYo gerçekten 40 yaşında olupta sen daha çok Küçüksün gözüyle bakıp çekinen erkek var. Toplum baskısı çevre ne der düşüncesi vs tabi yoksa hepsi ister zaten
- 5 ay
Ee yani bir zahmet, toplum baskısı yüzünden vazgeçiyorsa bu istediğini göstermiyor mu? Elalem ne der denmese ohohoo 50-60-70 her yaştan erkeği belki de lise önlerinden toplarlardı. 😅
Soran5 ayE bunu biliyorum ya ama önemli olan icraat sonuç olarak 🥺
- 5 ay
Sonuç olarak sende liseli değilsin, 18 ile 80+ yaşta her erkeğin isteyeceği yaştasın ve 18-20 yaşında bir kıza göre 26 yaşında koca kadınsın yani çocuk değilsin, toplum baskısı çok daha az olur muhtemelen. 🤔
Soran5 ay26 yaşında koca kadın olmuyorum 40 a göre işte aile öyle demiyor.
- 5 ay
Kıyaslamayı 40a göre değil 18-20 yaşında kızlara göre yaptım. 40 yaşında erkeğin ailesi havada kapar sizi de sorum muhtemelen sizin ailenizdir doğru mu? Burada erkek avantajlı yani karlı çıkmış sayılır o yüzden kız tarafı problem eder haliyle. Bak, senin yaşında evet çok problem değil ama 20 yıl sonra sen 46 olduğunda hayatının baharında olacaksın hala, muhtemelen hala güzel ve genç göstereceksin, bakımlı olacaksın ama 20 yıl sonra erkek 60 yaşında olacak, tansiyonunu şekerini ölçeceksin, kalbi olacak belki heyecanlandırmamaya çalışacaksın, performansı sıfırlanacak, romatizması bilmem hangi hastalığı çıkacak çökecek, en güzel yıllarında bunları yaşama, birlikte yaşlan istemeleri de çok normal yani sen şimdiye bakarsın, ailen geleceğini düşünür. 🙂
Soran5 ayHaklısın zaten bunu düşünüyorlar birde yaşımdan küçük duruyorum 30 yaşında adamın yanında dahi çocuk gibi kalıyorum ben babam gibi gözükür 40 yaşında erkek fakat yinede olgunlar ve ben zekadan olgunluktan etkilenen bir insanım
- 5 ay
Daha genç yaşta da olgun olan insanlar olabilir ne bileyim 30 yaşında ama zeki, olgun, hayatı görmüş geçirmiş biri de karşına çıkabilir. 40lı yaşlar senin için fazla, minyon ve yaşını gösteemiyorsan çok daha fazla. Ailen senin sadece iyiliğini düşünür, hayatından herkes gider ama ailen hep seninle kalır, kıymetini bil seni düşünen insanlar var onları üzmemeye çalış. Sende olgunsun bu arada, kaç zaman sonra ilk defa sapyoseksüel hani zekadan olgunluktan etkilenen birini gördüm, genelde yakışıklılıktan ve maddiyattan etkilenirler, zihnen o olgunluğa erişebilmişsin. 😌
Soran5 ayÇok teşekkür ederim. Bunu çoğu kişi diyor güzel sohbet edemediğim insanın parası olsa ne olur? Geçici mutluluklar bunlar önemli olan ruhların uyumu birazda o yüzden anlaşamıyorum herkesle maalesef nasip kısmet ama bakalım kim çıkacak karşımıza
- 5 ay
Vay be, genç bir kadından "güzel sohbet edemediğim insanın parası olsa ne olur?" cümlesini duymayalı çok uzun yıllar oldu. Umarım hakkınızda hayırlısı olur, her şey gönlünüzce olur. Gerçekten kurduğunuz cümlelerde samimi iseniz hayatınızdaki insan gerçekten çok şanslı olacak ve şanslı erkekler ellerindeki bu şansı ksybetmekten korkarlar, genelde sadık olurlar. Rica ederim, ben teşekkür ediyorum düzgün diyaloğunuz için.
Soran5 ayPek öyle olmadı aslında benim için doğru insana denk gelmeyince her insan maalesef ziyan oluyor. Geçmişte aldatıldım. Şöyle söyleyim bazı erkekleri bu durum boğuyor daha rahat insanlarla olmak için kaçıyorlar. O yüzden bende şunu anladım benim dengim olan insan para mal mülkü yakışıklılığı olan insan değil normal ama gerçekten olgun ve zekası (duygusal zeka) yüksek olan insan öyle kişilerle ömür boyu mutlu yaşam sürerim. Ben teşekkür ederim 🙏🏻
- 5 ay
Bu ruh haline ve mantığa gelmesen önceki tercihlerinizde aldatıldıysanız doğrudur çünkü duygusal zekası olan olgun erkek böyle bir şey yapmaz, aldatma maymun iştahlı ergenlerin ben buradayım deme şekli gibi bir şey. İnsan geçmişe takılıp kalmamalı, bende aldatıldım mı bilmiyorum öğrenmeyi hiç istemedim ama 14 sene boyunca sevdiğim, onun için şiir kitabı yazdığım, onunla zaman geçirmek için telefon dükkanımı devrettiğim, ona harcamak için yazlığımı satıp yediğim yedirdiğim, o küfürlerle tekmeyi vurunca arabamı satıp. bedelli askerliğe harcadığım yani her şeyimi bitirip fasfakir ortada kaldığım kişi evlendi çocuğu oldu, geçmişe takılı kalmak ne kazandırır? Öldürmeyen acı güçlendirir, yaşadığımız olumlu veya olumsuz her şey bizi geliştiren hayat tecrübeleridir. Sizde yaşadığınız bu en olumsuz durumları bile tecrübe olarak görürseniz daha pozitif bakabilirsiniz. 👍🙂
Soran5 ayZaten o acıyı yaşamasaydık emin ol bu olgunluk olmazdı her tecrübe insana bir şeyler katıyor. Başta zorlanıyorsun fakat kendini tanıyorsun sana neyin iyi geleceğini ruhundaki boşluğa kimin iyi geleceğini biliyorsun kendini keşfediyorsun. Yıkılmadığını görünce dahada güçleniyorsun. Beni aldatan insan aldattığı kadınla olmasına rağmen hep kendini bir yerlerden hatırlatma gafletinde bulundu misal bende sevince senin gibi gözü dönenlerdenim aşırı fedakar olurum ve karşı taraf da bir o kadar cürretkar olur. Rahatlar egosunu tatmin eder ama kaybedince anlar bir daha kazanamayacağını ve o benim onda yarattığım o boşluğu bir başkasıyla da kolay kolay kapatamaz. O yüzden her daim geri dönerler denerler. Geçmişi de unutmamak gerek zira orada güçlenmişiz unutursak aynı hatalara düşeriz. Ben seviyorum geçmişimi de fazlasıyla 🌸
- 5 ay
Sen baya kendini aşmışsın, sanki karşımda 45 yaşında insan var gibi olgunlaşmışsın ne güzel. Kimse geçmişini unutmaz zaten, kimi geçmişe takılı kalırken kimi tecrübe sayıp yoluna daha az hata ile devam eder. Aynı zamanda kendine de çok güveniyorsun bak bu da iyi bir şey, kendinden eminsin vazgeçilmezim diyebiliyorsun. Son yıllarda bir şey dikkatimi çekiyor, kadınlsr kolay atlatıyor ama erkekler takılı kalıyor gibi yani dönmek isteyenler genelde erkek, bu da bizim cinsiyetin eksikliği olsun diyelim. Bu arada sizi aldatan sizden sonrakini de aldatır, geçmişinde birini aldatmış olana güven olmaz, huylu huyundan vazgeçmez.
Soran5 ayTeşekkür ederim. Geçmişini unutanlar var maalesef geçmişi umursamayanlar önemsemeyenler ders almayanlar keşke çoğu insan unutamayıp ders alsa en azından toplumsal çürüme bu kadar olmazdı. Kendime güveniyorum her konuda değil tabikide ama bazı konularda kendimden eminim. Bunuda zamanla kazandım geçmişte böyle değildim. O yüzden seviyorum geçmişimi yoksa bugün bu olgunlukta olmam imkansız olurdu. Kaldı kı sende de bu durum var gibi duruyor geçmişin bence sanada çok şey katmış. Erkeklerin dönme sebebi biraz da ani kararlar almaları id'leri ile haraket ediyorlar önünü arkasını düşünmeden. İşin sonunda hevesini alıncafa kurulu düzenini o sakinliği tekrar geri istiyorlar ama nafile... Tabikide aldatır. Bu karekter meselesi insanın aklına kolay kolay aldatma fikri gelmez ahlaki olarak bunu kendine yakıştıran insan sebepler oluştuğunda yine bu davranışı sergileyecek. Aldattığı kadınlar tercih ediliyor konumunda olduğu için önemsemiyor ama işin sonunda en ağır darbeyi onlar alacaklar 😊
- 5 ay
Elbette kendine güven zamanla kazanılır mesela benim hala o zamana ihtiyacım var, 26 değil 36 olmama rağmen sendeki özgüvenin yarısı bende yoktur hatta çeyreği olsa razıyım. Bu sanıyorum tdcrübe, olgunluk, yaşanmışlık falan değil, tiplumsal algılar mesela fakirlik ve tipsizlik gibi sebeplerle oluyor, ben vazgeçilmezim yerine beni kim ne yapsın düşüncesi çok daha ağır basıyor. Elbette geçmişim beni çok olgunlaştırdı kendimi çok geliştirdim ama özgüvenim hiç artmadı. Umarım senin gibi olabilirim, insan başkasından önce kendini sevmeli. Erkeklerin dönme sebebi evet, düzen isteniyor sabit bir yerde durma isteği gibi, günlük ilişkiler biraz daha her şeye sahip olan playboy işi gibi, sıradan erkekler düzeni bozulsun istemez. Sadece bazen gaza gelip daha iyisini bulurum düşüncesiyle giden ama daha iyisini bulamayınca geri dönüşü zorlayanlar olduğuna da inanıyorum çünkü çevremde bu durumu çok gördüm.
Soran5 ayAilede etkiliyor biliyor musun annem babam hep bu şekilde yetiştirdi "onlar kaybeder" mantığı ile o yüzden onlar beni değerli görünce benimde bakış açım bu oldu. Tipsizlik vs baskın olabilir tabikide sürekli reddedilen bir insan bir zaman sonra kendine olan inancını yitirir umudu kalmaz fakat biz sadece etten kemikten yaratılmadık kalbimizin güzelliği duygularımız da bizi diğer insanlardan bir adım önde yapar ve bu yüzümüze de yansır zamanla o enerjimiz saf niyetimiz vs o yüzden kendine olan sevgini kaybetme asla.
- 5 ay
Yetiştiriliş ile pek alakası yok benim durumun, tamamen kendini sevmeme özgüven eksikliği çünkü aile ne yaparsa yapsın bazen kendini sevdiremiyor. Sadece etten kemikten yaratılmadık sözüne de katılamıyorum çünkü agnostiğim, herhangi bir şekilde yaratılmadık zaten. Umarım bende senin gibi kendimi sevebilirim zamanla, ilk sevmem gereken kişi kendimim sanırım.
Soran5 ayAgnostikmisin hmm bilinememezlik ateistler daha çok bilimle açıklıyorlar ama agnostikler akıl hiç kavrayamaz diyor peki ne zaman oldu agnostik?
- 5 ay
Bilimle açıklayamazlar, ben ne deist gibi görmediğim duymadığım hissetmediğim bir şeye kesin var derim, ne ateistler gibi sanki şu koca evrende trilyonlarca galaksi içindeki optilyonlarca yıldız etrafında dönen nonilyonlarca gezegendeki her taşın altına bakıp her asteroide çıkmış bakmış ama hiçbir şey bulamamış gibi kesin yok diyebilirim. Herhangi bir tanrının varlığı veya yokluğu da bilinemez ki zaten, "kesin" kanıya varan deistler ve ateistler kendi hissiyatları ile hareket ederler, ben inanca hissiyat karıştırmam ve bilinemez olarak bırakırım. Bir tanrı varsa da şaşırmam yoksa da, bir tanrı olabilir de olmayabilir de kısacası ve bu zaten genel kabuldür, hissiyat değil. Teistler nasıl her şeyi kendi dinlerinin kendi tanrılarının eseri zannediyorsa deistler ve ateistlerde tanrıyı var veya yok zannediyor, benim zan ile işim olmaz. 10 sene kadar oldu sanırım agnostik olalı, hala da araştırmalarım devam ediyor vaktim bol hala en ince detaylara kadar meal tefsir ve diğer dinlere, dinler arası hikaye geçişlerine kafa patlatıyorum. Kısacası ateistlerin bilimle açıklayabildiği bir şey yok, bilimi herkesin kendi tarafına çekmek gibi bir huyu vardır hristiyan bakar bak gökte İsa silüeti var der, Müslüman bakar bak bilmem hangi mucize Kuran'da açıklanmıştı der, deist bakar bilime bakın bilim açıklayamadı kesin bir tanrı var der, ateist bilimsel bakınca bakın evrim var demek yaratılmadık o halde tanrı yok der, ben bu kadar sığ düşünemem maalesef. Bilim ona göre buna göre olmaz, bize sadece fikir verir tabrı hakkında net kanıya bilim ile varılamaz, bu biraz metafizik bir şey. 🙂
Soran5 ayAnlıyorum ama çoğu kişi sorgulamıyor açıkcası ben sorgulama ihtiyacı hissetmedim hissetsem geri dönüşü olmaz çünkü kopma korkusu yaşarım çünkü
- 5 ay
10 seneden daha uzun zaman önce bende aynı senin gibi düşündüm zaten, vaktim hep boldu bende uzayı araştırdım, Osmanlı tarihini dünya tarihini araştırdım aklıma ne geldiyse araştırdım ama dine hiç girmek istemedim, girersem artık inanmayacağımı çok iyi biliyordum ama boşluğa düşmekten korkup hiç bu konulara girmemiştim ama yeter artık dedik bir gün, saçma sapan işime yaramayacak şeyleri öğreniyorum ama hayatlarımıza yön veren şeyi araştırmıyorum böyle olmaz dedim daldım konulara, çok geçmedi belki 15-20 günde kararımı verdim. Başta kısa bir süre deizm mi diye düşündüm ama sonra nereden biliyorum ki nasıl eminmiş gibi iletişime geçmemiş bir tanrı olduğuna inandırayım kendimi dedim. Her şey bir merakla başlar, insan böyle böyle araştırır.
Soran5 ayEvet ama şuda var kendi açımdan söyleyim iyi bir müslüman değilim dini görevlerimi yapmıyorum vs ama yaratıcının varlığı bana güç veriyor adaletsizliğe uğradığımda bunun hesabının sorulacağını bilip rahatlıyorum. Bu çok olağan bir ihtiyaç inanmayanlar da misal buna evren diyorlar evrene teslim ettim seni karma bir gün seni bulur gibisinden yani aslında biraz da bize tatmin sağlıyor en azından benim için öyle yaratıcı ile bağımı güçlendirdiğimde müthiş bir rahatlama hissediyorum sanki her şey yoluna girecekmiş gibi ve hakikaten de öyle oluyor. Şayet ona inanmazsan boşluğa fena düşerim gücümde kalmaz. KENDİ ADIMA konuşuyorum yani benim için inanma duygusu bambaşka bir boyutta güç veren bir şey aksi takdirde yaşadığım ağır şeylerin üstesinden gelemem intikam alma hırsıyla kendimi heba ederim çünkü yapılan kötülüğü havale edeceğim bir yer olmayınca o iş bana kalmış gibi hissederim. 🥺
- 5 ay
Öncelikle intikam sağlıklı bir duygu değil, hayatından çıkardığın kişileri yokluğunla cezalandırman çok daha sağlıklı. Ben bir tanrıya ihtiyaç duymuyorum artık çünkü onu bunu havale edip rahatlamıyorum, yapabileceğim bir şey ise kendim yapıyorum eğer yapamaycağım bir şey ise hiçbir göremediğim varlıktan medet ummayıp kendimi kandırmıyorum. Sığınma ihtiyacı da hissetmiyorum, sığınacaksam odama, arkadaşlarıma vs sığınırım ne bileyim, masal kahramanlarına değil. İnanınca rahatlama veya tarmin sağlamıyor, bunlar plasebo etkisi ve gelip geçici tatminler sadece, yarın cebimde 10 milyon tl ile uyanmak istediğimde bu olmayacak bir hayaldir, insan olmayacak şryleri hayal ederse olmadığında hayal kırıklığına uğrar. Çoğu kişi senin baktığın yerden bakmaz, ölünce tekrar dirilmek ister, yaşadıkça yaşamak, öte tarafta huriler ister işte sonsuz bir hayat, kaybettiklerini yeniden görmek ister, cennet ile ödüllendirilmek, cehennemin azabından kurtulmak ister ve bu yüzden inandığını söyler. Ben ise ölümün uyumak gibi ama tekrar uyanamayacağım bilincimin sonsuza dek kapanacağı son uyku olduğunun bilincindeyim, çürümüş cesedim eskisi haline gelip hurilerle birlikte olmayacak yani, kendimi kandırmam. Bu kötü mü? Hayır, boşluğa düşmek yerine elimdeki tek varlığın dünya olduğunu biliyorum ve doya doya yaşıyorum, bildiğim tek gerçek şey dünya, başkalarının dediği gibi boşluğa düşüp neden kendime zarar verip tek varlığımı kaybedeyim? Adaletsizliğe uğrarsam adaleti kendim sağlamayı denerim, başaramazsam emniyetten hakimlerden yardım isterim, daha da olmazsa yapacak bir şey yoktur.
- 5 ay
İnananların haram günah dediği şeylerden ayrı tutan ise ahlakım, vicdanım, merhametim, kişiliğindir, inançsızlar insan keser nasıl olsa inanmıyorlar zırvalarına cevap olarak yani. Bana bir tanrı figürü emirler veremez, ödül kazanmak için veya cezadan kaçınmak için bir şeyler yapamam, inanmadığım şeyleri ise asla. Ben insanlara bile yalan söyleyemiyorum, tanrı varsa da onu kandıramam inanıyor görünüp paskal kumarı ile. Bunlarda benim kişisel yorumlarım tabi sen alınma. 😇
Soran5 ayAlınmam sonuçta herkesin kendi yaşantısı fikri keza sende araştırmıssın yıllarını vermissin burada münazara gibi iki zıt fikri savunmak istemem sadece benim için inanmak bana iyi hissettiriyor. Dua etmek öldükten sonra ahiretin varlığına olan inancım bu arada ben sınırlama olmadan istediğimi yaptığım dönemde oldu yani deneyimledim bunu işin sonunda ben yine inanan tarafımı Allah ile bağımı güçlendiren tarafımı sevdim. Hani nasıl desem tatmin olamadım bir türlü sevgi denilen şeyi bir faniden bekledim bir dönem kısa süreli sevgi ve işin sonunda hep beklenen menfaat yani herkes seni koşullu seviyor ailen dahi... O yüzden bendeki o taşan sevgiyi doldurmam gerekiyordu ama menfaatsiz bir sevgiyle onuda ilahi güçte buldum ben. Sonrada hayatımda güzelleşti anlam buldu benim serüvenim de böyle oldu yani bende sonradan bulanlardan oldum Allah'ı öyle söyleyim. Tabi sende kendince kendi doğrularınla haklısın seninde nedenlerin var.
- 5 ay
Senin adına çok sevindim, insanları neden inanıyorlar neye inanıyorlar diye asla eleştirmem, dediğin gibi herkesin kendine göre sebepleri var. Plasebo etkisi bile olsa sana çok iyi gelmiş ve bu iyi bir şey, yaşından epey olgunsun gerçekten bu nasıl da taşan bir sevgiymiş, en azından bur yere aktarmışsın bende boş yere birikiyor ne birini seviyorum, ne kendimi seviyorum, ne bir tanrı figürü seviyorum, içimde birikiyor sevgi aktaracak biçbir şey yok. Bir kedi, bir kuş beslesem bile aktarırım gibi hissediyorum ama bilmiyorum. Koşullu sevmeye ise asla katılmıyorum, çoğu kişi ailesiyle sorun yaşar ama genelde aileler sevgi için karşılık beklemezler. Ben 1 kişiyi 14 sene sevdim, 3-4 senesinde yanımdaydı sadece 10 yıl karşılık beklemeden sevdim, bu sayılmıyor mu? Karşılık beklenen şey sevgi olmaz, olsa olsa alışveriş olur.
Soran5 ayKesinlikle çok iyi geldi. Sevgi konusunda ben çok yanlış yerlere yönlendirdim karşılıksız sevdim demiyeyim ama birini sevince kolay kolay kopamıyorum o kişiden darbe yiyince kolay kolay kendime gelemiyorum. O yüzden birine verdiğim sevgi fazla olunca sorguladım kendimi geçmişte dur dedim kula kul oluyorsun resmen ilahlaştırıyorsun gözünde oysaki basit bir varlık... Baktım bu şekilde olmuyor hemen maneviyata yöneldim. Yani demek istediğim bendeki derin sevgi bir yere akmalıydı yoksa o boşlukla başa çıkamazdım. Hassas kalpli bir insanım her şeyden çabuk etkileniyorum. Birine gidip derdimi kolay kolay anlatmayı da sevmiyorum. Gidiyorum yaratıcıya anlatıyorum saatlerce he şuda var benim bu yaptığımı bir başkası da meditasyonla sağlıyor o şekilde rahatlıyor herkesin kendi fikri düşüncesi ama benim bu şekilde oldu. Aile konusunda şöyle ailenin gerçekten sevmediği bir hatayı işle o zaman desteklerini keserler belki tekrar affederler seni ama işin sonunda o hatan onların beyinlerinde hep kalır. Bazen istemeden de olsa yüzünede vurabilirler sonuçta insanız fakat yaratıcı da bu yok ne kadar kötü biride olsan derin bir pişmanlıkla bir tövbeyle geçmişin siliniyor müthiş bir şey geliyor bana bu. Karşılık beklemek değil aslında olay sevgi verdiğin yerden darbe yememek yarı yolda bırakılmamak o kişinin sana zararı olmasa dahi sen onu seviyorsun o seni sevmiyor ve unutamıyorsun o bile sana hayatta aslında zarar. O yüzden hayatta ne kadar karşılık beklemeden seviyorum ben desende işin sonunda sana her zaman zararı dokunur ruhsal olarakta seni etkiler çünkü her şeyin karşılıklı olanı güzeldir bu menfaat değil huzurdur. (Sevgi ve duygular konusunda)
- 5 ay
Sen çiçeği seviyorsun diye çiçekte seni sevmek zorunda değil demişler, çok haklılar. O yüzden karşılık beklememek gerekiyor zaten ama sanıyorum sen işi biraz abartmışsın. Son ilişkimde hep bir ayağım kapıya dönüktü, şu malum 14 sene sevdiğimden ders almıştım ve onsuz yapamam dememeye çalışıyordum kimse için, o yüzden her an gidecekmiş gibi veya ben gidecekmişim gibi hazırdım, kendimi elbet bitecek, her şeyin bir sonu var diye hazırladım resmen, saçma gelecek ama tecrübe işte. Tanrı konusunda elbette dediklerine katılmıyorum sonuçta olmayan tanrı nasıl karşılık beklesin veya beklemesin diyorum içimden ama seni hem anlıyorum, hem saygı duyuyorum. Seven sevmiş olanı anlar, ben alt alta neler yaptım diye sıralasam sabah olmaz o yüzden nasıl bağlanmış olabildiğin gözümde canlanıyor merak etme. Biz birbirimizi gözümüzden tanırız, sende en saf, en temiz, en samimi duygularla sevdin belki her şeyin o oldu, kendini unuttun önemsemedin onun için belki de tahmin edebiliyorum. İnanç mevzusu da yanlış anlaşılmasın, sende inanma boş ver diye bir girişimim yok, seninde beni inandırma gibi bir derdin olmadığını anlıyorum o konuda netiz. Belki daha fazla hobin olsa ne bileyim kafanı meşgul eden uğraşların olsa o kadar maneviyata yönelmez farklı şeyler ile zamanını geçirebilirdin tabi bilemeyiz.
Soran5 ayBu bendeki içsel bir durum hobi ile ilgilensemde gece yatmadan önce yine Allah ile konuşurum dedim ya ibadetlerimi yapan biri değilim daha çok benim için sığınak tanrı figürü... İnanç mevzunu yanlış anlamıyorum rahat ol. Kendimden farklı düşüncede olan insanlara saygım var zaten benim görüşlerim değişmez keza senin de... İlişkide bende de bitince bitiyor misal o insanı unutuyorum geri dönünce affetmiyorum. Sadece sevince harbi fazla seviyorum bu sadece bir kişiye özel bir şey değil.
- 5 ay
Çok iyi anladım senin tanrı figürü aslında bir nevi ihtiyaç ve sığınak diyebiliriz, küçük çocuklar bike hayali arkadaşa ihtiyaç duyar bazen ama bunu genelde yalnız çocuklar yapar, belki de epey yalnızsındır ve her şeyini anlatabileceğin bir arkadaşın yoktur bilemem elbette sadece fikir yürütebilirim iç dünyanı bilemem. İlişki konusunda da evet bitince biter, nerede biteceği önemli. Gecenin 3ünde canım çikolata istiyor dediğinde yan ilçeden kalkıp benzinliğe gidip 30 çeşit çikolata alıp götürdüğüm günler geldi aklıma, çok sevmenin tanımı nasıl yapılır bilemedim, anlatılmaz yaşanır durumu söz konusu. Dedim ya daha çok gençsin, daha neler görüp neler yaşarsın, bu olgunlukla daha az hata, daha çok mutluluk.
Soran5 ayYok aslında yalnız değilim çevrem de sevilirim arkadaşım var ama dediğim gibi içimi herkese anlatmayı sevmediğim için biraz da... Sen gerçekten derin sevmissin. Kaybettiğine o üzülsün bu kadar güzel seven birisi varken insan neden başka biriyle evlenir anlam veremiyorum. Sevgi insanı güzelleştirmiyorsa memnun etmiyorsa ne edebilir ki? Narsist kişilik yapısına sahip kişiler ancak fazla sevgiyi istemezler hakettiklerini düşünmedikleri için gidip kendine daha az değer veren kişiyle olurlar. Yüksek ihtimal oda öyle birisiydi...
- 5 ay
Çevrende insanların olmasına sevindim, yalnızlık çok kötü bir şey her şeyini anlatmasanda yalnız olmamak mühim. Maakesef dediğin gibi narsist biriydi, aşırı güzeldi belki de bana öyle geliyordu ama resmen tapıyordum ona, canı yüzmek istese sabahın 6sında İstanbul Bakırköy'den alır Tekirdağ Kumbağ'a götürür akşamına geri getirir 400 km direksiyon sallardım, haftanın 6 günü buluşurduk, dışarıda piknik yapsak rüzgar esse o hasta olmasın diye rüzgara sırtımı verirdim haberi olmazdı, omzuna saçı düşse alır cüzdanıma koyardım çaktırmadan, eve gidince ajandamın arasında biriktirirdim onun kullandığı parfümü arasına sıkarak, üniversiteye giderdi gece 3te uyusamda o toplu taşımada sürünmesin geç kalmasın diye sabah 6da meyvesuyu sıcak poğaça alıp kapısında bekler sürpriz yapardım, okuluna bırakır hatta bazen dersine girer parmak bile kaldırırdım her arkadaşını akrabasını tanırdım, ablasının evi taşınacak oradayım, annesinin tansiyonu yükseldi oradayım, evine hırsı girdi 2 saat uykuyla oradayım, okul çıkış saatinda yağmur yağıyor ıslanmasın diye almaya giderim, çiçek koklamak ister Emirgan korusuna götürürüm, bana küser 1.5 metre ayı gönderir özür dilerim, yavru köpek fotosu beğendi diye gider yavru golden alır yatağından tasmasına mamasına full set götürür hediye ederim, evde kadın günü yaparlar herkese ayrı ayrı buket yaptırır birde pasta gönderirim, başka kimse için yapmadığım ne varsa yaparım ama yetmeeez, bazısına yetmiyor.
Soran5 ayDerin sevmissin haddinden fazla sevmissin haddinden fazla belli etmissin bunu vazgeçilmez zannetmiş kendisini bir başkası da aynı şekil sevemeyince dank edicek ona sanma ki evliliğinde mutlu bir kadın bu kadar ilgi aldığı yeri terkediyorsa yeni tanıştığı insan senin gibi olmazsa her zaman arar o ilgiyi ve o ilgiyi almadığı her an sen gelirsin aklına emin ol. Bir yerlerde anlatıyordur seni geçmişte şu kişi vardı diye birde emin ol o kadar güzel değildir. Sana öyle geliyordur bende sevince çok yakışıklı bulurum sevdiğim insanı hatta bazen derim o benden daha mı iyi diye arkadaşlarım der sen kafayı yemissin o senin aşağında biri tip olarak derlerdi inanmazdım ayrıldıktan sonra farketmiştim gerçeği... Birine aşırı anlam yükleyince durum bu oluyor. Aslında çok sıradanlar ama sevgimiz o kadar güzelleştiriyor ki onlara bir müddet sonra bizde o şekil görüyoruz fakat bir başka insan o şekil görmüyor görmeyecekte seven kalbi yüzüstü bırakıp gidenler bir daha saf temiz şekilde sevilmiyorlar.
- 5 ay
Epey egoistti hep ben ben derdi ama olsun, 2-3 yaşında kızı bile var mutlu olsun hatırlamasına gerek yok beni, hangi insan olursa olsun eşinin eski sevgilisini arada bie hatırlamasını ustemez, bende evlensem hatırlamasını istemem ve aratmamak için elimden geleni yaparım. Öncekileri aklından silmeden hayatına başkası giriyorsa bu hem kendine hem hayatına yeni giren kişiye haksızlık gibi oluyor bence. Neyse, her şey bittikten sonra bana kimse sevmedi, ilgi göstermedi, mutlu etmedi diyemez, aldattı diyemez, zarar verdi diyemez yani vicdanım rahat, elimden geleni yaptım hatta fazlasını yaptım, bundan sonra başkasına yapar mıyım? Bilemiyorum, insan ders çıkarıyor.
Soran5 ayÇocuğuna mutlu yuva güzel bir aile olsunlar çocuk hassas noktam fakat herkes değer verdiği kadar değer görsün hakettiği mutluluğu yaşasınlar. Öncekileri aklından silmekten ziyade o seni terketmiş. Karşılıklı ayrılık olmamış bu yüzden onun pişmanlığı olur şayet hayatındaki insan umduğu gibi çıkmazsa. He bunu sen anlamazsın ama bizde biliyoruz evliliğinde mutsuz olup geçmişte şu bana çok deger vermişti acaba onla nasıl olurdu? Diyenleri bu birini unutamamak değil yani.. o yüzden vicdan rahat olması gerekiyor neyse ki kimseyi yüzüstü bırakmadım bir kişiyle mutsuz da olsam şu da iyiydi ona kötü davranmışım pişmanlığı yaşamıcam.
- 5 ay
Vicdan inanç ile olmuyor işte görüldüğü gibi, sende de vicdan var bende de vicdan var, inanca bakmıyor yani. Eskilere daldım resmen sayende, ayrılık hikayesi daha trajikomik bak anlatayım. Bur ara hallederiz Kadir harakteri vardı ondan mı esinlendim bilemiyorum ama o dönem "bakarız" kelimesini çok kullanırdım. Tabi ona ne zaman bakarız desem bu evet demek olurdu. Bir akşam aradı ve Türkan ablasının hastaneye yattığını, yarın oraya gidip gidemeyeceğimizi sordu, ee bende haliyle en sık kullandığım bakarız kelimesini söyledim ve o an nasıl bakarız, elbette diyeceksin, tabiki gideriz diyeceksin, emrin olur diyeceksin, sen iste yeter diyeceksin bana kesin konuşacaksın yuvarlak konuşmayacaksın dedi. Bende yumuşatmak için bakarızın ona her zaman evet olduğunu söylesemde burden sinirleri boşalıp son cümlesini kurdu ve kulağımdan hiç gitmiyor. "Allah binbir türlü belanı versin, Çok yaşa s git." Bana son cünlesi bu oldu, söz yüzüklerini annesi verdi yüzüme dahi bakmadı tekrar. O olaydan sonra da kimseye hiçbir komuda "bakarız" kelimesini kullanmadım, evet veya hayır yetersiz gelirse bilemiyorum veya düşünürüz hele bir zamanı gelsin tarzı konuşuyorum ama bakarız demiyorum. Eski hoşlandığı çocukla aynı ortama girip içen ben, eski sevgilisini arayıp bir konuda kurtaran ben, 13 saat gidiş 13 saat dönüş yola onun için giden ben, her zorluğa katlanan, onun tokadını yiyen ben ama bakarız kelimeme yüzük atan o, artık haklı haksızı bile sorgulamıyorum, mutlu olsun yeter. Yüzüstü konusunda haklısın, birini ağlatsam, kandırsam, mutsuz etsem, yüzüstü bıraksam, evlilik vaadiyle kandırsam, istemediği bir şey yapsam, aldatsam vs huzursuz olurdum, vicdanım rahat edemez ahlakım da müsaade etmezdi, haklıyım demiyorum ama vicdanen sıkıntı hissetmiyorum.
Soran5 ayVicdan inançla olduğunu düşünenlerden değilim. Ona bakılırsa beni aldatan ihanet eden de müslüman biri bunun dinle alakası yok insanlıkla alakası var. Sen harbi harbi aşırı değer vermissin kendini unutacak kadar baştada dediğim gibi bu kadar sevilince insan kaldıramaz herkes hakettiği sevgiyi kaldırır. Kaldı ki eski sevgilisini arayıp kurtardığın konu ne bilmiyorum ama doğru kişi olsa bu konuma zaten gelmezdi baştan belli etmiş kendini görmek istememissin sevginden zor olan şeyin sonunda doğru güzel şey beklememek lazım doğru olan şey çorap söküğü gibi geliyor öyle basit çabasız. Ders olmuş sanada ondan sonra bir daha başka birini sevebildin mi
- 5 ay
Eski sevgilisi elindeki bazı şeylerle geri dön şantajı yapıyordu, bende duruma müdahale edip yarım saate evindeyim demek için aradım çocuğu, gitmeme gerek kalmadan meseleyi kapattık daha da rahatsız etmedi. Aşk acayip bir duygu, insanın gözü başka bir şey görmüyor gerçekten delice şeyler yapabiliyor, her şeyi göze alabiliyor onun için. Ondan sonra bir kişi oldu hayatımda oda epey uzun sürdü zaten en kısa ilişkim 1.5 sene, sonuncuyla baştan evlenmeyeceğiz diye konuşmuştuk anlaşmıştık hani sevgi elbette vardı sadakat, anlayış, ilgi vs ama aşk var mıydı? Elbette o malum kişi kadar asla olamazdı. Sonuncuda benden sonra birden fazla kişi buldu ama uzun süredir benim öyle bir çabam yok. Hee çabalasam olmayacağını yitik özgüvenim söylüyor zaten birine bir şey hissedebilmek zor değil aslında, karşılık almak çok daha zordur. Artık kafam çok değişti, eskiden bir milyon kişi arasında olsa yine onu seçerdim diyordum ama bu öyle bir şey değilmiş. Bazen yanında olanı seviyorsun sırf yanında diye, bazen seni seveni seviyorsun sevdi diye, bazen merhamet göstereni, yaranı saranı, derdine üzüleni sevebiliyorsun, tamam büyük aşk demeyelim ama değer vermek gibi düşün. Hayatımıza böyle belki yüzlerce kişi girebiliyor ama değeri en olmadık kişiye vererek belki diğer olumlu senaryoların tümünden feragat ediyoruzdur. Bir süre eski çiftleri araştırdım mesela 80-100 sene öncenin adetleri gereği 15 yaşında evlenip gelinin kocasını ilk defa gerdek gecesinde gören çiftler nasıl 80-90 yaşına kadar hala evli kalıp mutlu olabiliyorlar üstelik köy standartlarında hiçbir şeyleri yokken. Dedik acaba biz mi masalsı şeyler bekliyoruz beyaz atlı prens veya pamuk prenses gibi hülyalara dalıyoruz, fazla mı derin düşünüyorum bilemiyorum ama her mutlu çift ilk gördükleri an işte bu evleneceğim kişi mi dedi diye düşünüyorum.
Soran5 ayOda harbi pislik bir insanmış ahlaksız adam. İlişkilerinin uzun sürme sebebi onlar değil sensin 🙂 benim de ilişkim uzun sürdü sebep benmişim sevince her seye evet dediğimiz için her şeyi alttan aldığımız için uzun sürüyor. Şimdi misal karşıma çıkan erkeklere karşı bambaşkayım. Ben beni seveni sevemiyorum denedim yapamadım benim de sevmem şart insan olarak değil duygusal olarak... Eskiden görücü usulü aşk olmadan evlenenler daha mutluymuş küçük yaşta evleniyorlar beklenti 0 ne çıkarsa şansına erkekler de eskiden daha mert ve eş kavramını daha iyi idrak eden adamlardı çoğunun zaten seçenekleri yoktu ne sosyal medya vardı ne de iki lafa kolayca tav olacak kadın. O yüzden herkes görevini sınırını hududunu biliyordu. Şimdi sosyal roller her şey değişti en başta toplum yapısı değişti ana neden bu herkesin tonlarca seçeneği var. Yüzeysel ilişkiler revaçta kimse kimseye tahammül etmek istemiyor bana erkek mi yok kadın mı yok kafasındalar ucuzlaştı her şey piyasa böyle olunca çokta hayal kurmamak gerek ben o yüzden yalnızlığı seçtim bir süre
- 5 ay
Sonunu çok iyi bağlamışsın ama aynen öyle, bende gerçi yalnızlığı özgüvensizlikten seçmiş oldum biraz farklı orası. Eski görücü evliliklere de nokta atışı dokunmuşsun, evet ihtimal az ve sosyal imkanlar şimdiki gibi değildi. Şimdi seçenek çok dediğin gibi daha iyisini bulurlar, bendeki mantık o zaten bana niye baksınlar kafasındayım. Bak, aramızdaki fark şu, sen özgüvenli birisin ve sevmezsem olmaz diyebilirsin, benim ise senin kadar güvenim haliyle seçeneğim yok, senden daha azına razı olmam gayet mantıklı, haddimi hududumu iyi bilirim yani. Hayatta birilerini tanımaya zaman ayırıyoruz zaten ama öyle ama böyle, senin seçeneğin çok ee haliyle eleme yapman gayet normal. 🙂
Soran5 aySende neden özgüvensizlik var ne tetikliyor bunu? Gayet güzel konuşan bir insansın aslında şaşırdım yani
- 5 ay
Aslında say say bitmez yani yakışıklı değilim, 10 kilo fazlam var, fakirim yani maddi yönden de kimseye bir faydam olmaz, keşke her şey konuşmak olsaydı o zaman kimse susmazdı. 🙂 Beni boğaz manzaralı restoranlara götür diyecek bir hanımefendiyi oralara götüremem artık mesela eskide kaldı. O malum kişiden sonra para kazanma gibi bir derdim bile sekteye uğradı içimden gelmiyor resmen. Belki depresyondayımdır bilemiyorum, karadenizli olmamama rağmen burnum bile çok büyük yani kendimi hiçbir şekilde sevemiyorum. Elbette çok sayüda iyi yönüm var ama dış görünüş önem kazandıkça şansım sıfırın altına düşüyor. Mesela hem son kız arkadaşım hem o malum kişi bana bakmazdı aslında, bir süre tanıyıp ne bileyim arkadaş gibi zaman geçirdikten sonra oldu yani ilk görüşte aşık olunacak biri olmadığımın farkındayım. Eeh 36da olduk yani seçme şansım haliyle yok 20lerimde değilim. O yüzden diyorum zaten senin gibi seçici olup o büyük aşkı arayamam diye, o yüzden şanslısın kıymetini bil. 😇
Soran5 ayProfildeki sensen sayet iyi duruyorsun. Belki de kendini sevmen gerekiyordur böyle düşünme kendini seven kendisiyle barışık olan insanın ayrı çekiciliği olur. Maddiyat konusunda da çaba şart bir iki kişi yüzümden hayattan soğuma. Çabalarsan her şey hallolur bence 36 yaş da problem değil 40 a kadar normal
- 5 ay
Deneyeceğiz bakalım aldım gazı, profildeki benim ama 5-6 sene vardır foto kendimi sevmediğimden pek sevmiyorum foto çekmeyi. Biraz moral verdin bakalım teşekkür ederim. 😇
Soran5 aySev kendini ya Cem Yılmaz misal o adam da yakışıklı değil o denli ama karizmatik ve çekici geliyor sebebi kendine olan özgüveni komikliği misal. Her şey sende bitiyor
- 5 ay
Bari onun kadar komik olabilseydim sende haklısın, bazı eksikleri başka yerden başka şekilde kapatmak gerekiyor çok mantıklı. Yakışıklılık ile karizma da aynı şey sayılmaz, tavsiyelerine dikkat edeceğim çok teşekkür ederim, farklı pencerelerden bakmayı öğrendim biraz sayende.
Soran5 ayRica ederim ne demek kendine iyi bak 🌸💐
- 5 ay
Tekrar teşekkürler, sende kendine iyi bak. 🙏😇
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)5 ay28 yaşımda 42 yaşında evlenmiş boşanmış çocuklu biri ile evliyim mutluyuz çok şükür
Bende hep olgun erkek istiyordum güzel bence olgun olması.. ve tecrübeli.. çevre laf söz edebiliyor çevre herşeye konuşuyor zaten sen mutlu ve iyiysen ve aday varsa ilerle derim32 Yorumla
Soran5 ayYaa sevindim senin adına 🌸 büyük risk ama evlenip boşanmış olması ve çocuk takdir ettim sizi Allah dahada mutlu etsin diyelim
- 5 ay
Ne mutlu sana
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
5 ay
Yaş farkı konusunda insanlar konuşur, bu gerçek 💬 Ama yargılanmak başka, mutlu olmak başka mesele. 26–40 bence yetişkin iki insan için çok uç bir fark değil, özellikle beklentileriniz uyuyorsa gayet yürür 🧡 Ama senin dediğin gibi, niyet okumak zor. O yüzden net iletişim, sınırlarını bilmesi ve seni ciddiye alıp almadığı çok önemli. Peki sen böyle birine denk gelsen, ondan ilk ne beklerdin? 🙃✨
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
20Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
5 ayElalem ne der kaygısını içinde yaşamak yerine ben mutlu olacağım bir hayatı yaşamayı hak ediyorum dediğin zaman bu iş olur.
10 Yorumla
5 ay45 yaşında sevgilim var ne istiyosan onu yaşa nasıl mutluysan onu yap kimseyi kafaya takma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı. 40 yasinda bir adam sana ne niyetle yaklasacak? Parasi yoksa evlenmek isteyecek varsa…
03 Yorumla
Soran5 ayBilmiyorum sonuç olarak herkes yaşca küçük birine bakmaz.
Soran5 ay😒 peki
5 ayBöyle bir şeyi niye yaparsın jdhxhk hayır normal olmak çok mu zor anlamıyorum ki
02 Yorumla
Soran5 ayBiyolojik yaşa bakmıyorum
- 5 ay
💀
Gizli Üye(45 üstü)5 ayGüven tesis etmezseniz sorun yaşarsınız. Ama başkalarının görüşleri ile hareket etmeyin bence.
10 Yorumla
5 ayne mesela ne gibi bir şey istiyorsun bana sorabilirsin
00 YorumlaKullan at kafasında hayatını bok etme otur oturduğun yerde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayBen eminim kullanır 30 yaşında falan birini bul
16 Yorumla
Soran5 ayBende öyle düşünüyorum bazen yani güvenemiyorum fakat bu risk olmasa isterdim
Cevap sahibi5 ayYaşanacak pişman olacaksın o birşeyler yaşamış olacak seninle aynı heyecan da olmayacak sen mutluyuz diyene bakma erkek olarak söylüyorum hayatının hatası olur
Soran5 ayYok böyle birisi sadece bu yaşa gelmiş erkeklerin daha olgun olduklarını tecrübe ettim oturup iki kelam edemediğim çocuksu insanlarla da olmak istemiyorum ama haklisin
Cevap sahibi5 ayEstağfurullah tecrübeliyim diyelim akıl yaşta değil başta derler ama erkeklerin de geç olgunlaştığı gerçek sohbet etmemiz mümkün mü canım sıkılıyor da uygun görürsen
Soran5 ay😴💤 İyi geceler 🙏🏻 teşekkür ederim yorumunuz için de
Cevap sahibi5 ayRica ederim iyi geceler
Olgun olup yaşına daha yakın insanlar bulabilirsin inan kendine yazık etme
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Niyet net olur telaşlanma
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
5 aygençsin daha ne yapacaksın olgunu
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
5 ayKendine göre yaşa, insanlar ne diyecek diye yaşama
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayOlur neden olmasın yaş rakamdır sadece
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 705 cevap paylaştı.
5 ay40 yasindaki erkek seni sever oper korur sahiplenir hsmile birakir cocuk yapar 5tane
10 Yorumla
5 ayÇok yaş fark var olmaz
10 Yorumla
5 ayniyet belli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Dnesene
00 YorumlaBanane Defol
00 Yorumla
5 ayNormaldir tabi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.
5 ayçok normalki
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
5 aykim yargılayacak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı.
5 aytaşlanırsın
00 Yorumla
5 ayYargılayabilirler 🤔
10 Yorumla
5 ayEvet paraaa
00 Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındaki bir kadın olarak 40 yaşındaki erkekle ilişki yaşasam çok mu yargılanırım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer