27 yaşındayım. Kendimden büyük ve boşanmış bir erkekle görüşüyorum, sizce bu yanlış mı?

Daha önce evlenmedim. O 37 yaşında evlenmiş seneler önce boşanmış çocugu yok. Hoş biri baya kültürlü. Arkadaşlarım hem yaşca büyük hem boşanmış olmaz o iş diyor sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
hakaret eden bir yorum vardı kaldırdım. Lütfen terbiyenizi bozmayın. Eğer terbiyeniz yoksada hakaret davası açmaktan çekinmem.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada, bazıları zengin erkek paralı erkek ondan istiyor diye düşünüp fesatlık yapabilir. Arkadaşlar, uyumlu olmadığımız noktalar yok mu? var. Ama sevgi aşk diye bir olguda var. Bu kişiyi sevdim ben. Bazıları doğru bunda yanlış bir durum yok diyor bazıları yanlış diyor saygı duyuyorum. Ayrıca zengin biride degil kazancı fazla olan o degil :)
27 yaşındayım. Kendimden büyük ve boşanmış bir erkekle görüşüyorum, sizce bu yanlış mı?
Cevapla