Erkek arkadaşım tartışmada babamla ilgili travmamı yüzüme vurdu, bunu affedip ilişkiye devam etmeli miyim?

Neredeyse bir buçuk yıl olacak. İkimizde birbirimizi gerçekten seviyoruz bunu biliyorum bunu davranışlarıyla da hep gösterdi. Başım ağrısa yüz ifademden anlıyor. Söylediğim şeyleri asla unutmaz. Bunu görebiliyorum. Ama ben zaten erkeklere güvenmeyen biriydim, ben ilk doğduğım an kahraman olan değil, canavar olan bir adamla tanıştım. Babamla. İlk defa bir erkeğe inandım. Ve herşeyiyle olmasa bile o da biliyordu bunun benim hassas noktam olduğunu. Ona daha önce yalnızca bir kez paylaştığım birşeyi tartışma sırasında bir kez direkt söyledi ondan sonra uzaklaştım zaten ama yinede onu sevdiğim için elimden geleni yaptım. Şimdiyse ikinci defa bunu yaptı. Şu an bir kırılma noktasında gibi hissediyorum. Bunu şimdi yapan bir insan gelecekte bana daha ağırını yapmaz mı? Güvenim alt üst oldu. Ondan ayrılmam gerektiğinin farkındayım mantığım bunu biliyor çünkü bilinçsizce bile olsa en hassas noktamdan vurdu. En korktuğum şey buyken, bana bunu yaptı. Kızımın babası böyle olmamalı. İkincide hayal kırıklığımı kendi gözlerimde öyle bir hissettim ki. Ne yapıcam bilmiyorum. Bu affedilir bir şey mi? Ben mi abartıyorum. Yoksa kendimi mi kandırıyorum. Kafayı yemek üzereyim. Aklım ve kalbim beni çok yoruyor. O kadar karışığım ve kimseye anlatamıyorumki, buraya geldim hayatımda ilk defa. Yapayalnız hissediyorum. Onsuz olamazmışım gibi. Onu seviyorum, beni seviyor ama severken vazgeçmeliyim diyorum kendime. Ben annem gibi olmak istemiyorum. Babama benzeyen bir adamla nasıl yaparım? Ya benzerse o da babama. Bu yaptığı beni çok korkuttu.

Erkek arkadaşım tartışmada babamla ilgili travmamı yüzüme vurdu, bunu affedip ilişkiye devam etmeli miyim?
Cevapla