Uzak mesafe iliskide para konusu ve destek beklentim konusunda abartıyor muyum?

Arkadaşlar merhaba. 6 yıllık sevgilimle bu yaz nişanlandık fakat uzaktan bir ilişki yaşıyoruz. Ben italyadayım burada doğup büyüdüğüm için kendisi fransada. Nişanlım yılbaşı için yanıma gelmişti ancak maalesef ekonomik okarak zor bir dönemden geçtiğim için bunu fark etti kendim pek bişey demesem de. Sorun şu ki, dün kendisi fransaya döndü ve ben bir arkadaşımın mezuniyet akşamına davet edildim. Ancak parti zaten akşam 10 da bi mekanda başladığı için gece nasıl dönerim bilmiyorum demiştim zaten ona herhalde bi taxi tutarım veya otobüsle dönerim diye. Sorun şu ki kendisi taxiyi tutabilecek durumum olmadığını şu an biliyor ama yine de pek oralı olmadan tamam bir ihtiyacın olursa bana söyle ben yardımcı olurum dedi. Gece saat 1 gibi mesaj attı ve nasıl döneceksin eğer paraya ihtiyacın varsa gönderim yoksa uyicam dedi (sabah 6 da uyancaktı) . İsteyemediğim için nişanlımdan çekindiğim için para konularında yok dedim ama aslında cebimde 20 euro kalmıştı ve taxi 50 euro tutuyor. Hayır dedim ve emin misin dedi , hayır dedim ve en son arkadaşımla döndüm. Beni üzen nokta lazımsa söyle demesi neden direkt gönderip ben senin için gönderiyorum sen ister kullan ister kullanma rahat etsin içim demiyorki sonuçta nişanlım yani 1 yıllık bir ilişki de değil. Siz ne düşünüyorsunuz sizce abartıyor muyum?

Uzak mesafe iliskide para konusu ve destek beklentim konusunda abartıyor muyum?
Cevapla