"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!

Herkese merhaba🙋🏼,

Bu bencede sensiz yaşayamam dediğiniz kim varsa onsuz yaşayacağınızı anlatacağım. Umarım severek okursunuz.

Bir insana asla sensiz yaşayamam imajı vermemelisiniz

Ne kadar çok sevsenizde deli gibi aşık olsanız da asla böyle bir imaj vermemelisiniz. Bazen duygularımızı içimizde tutamayız... Söylemek sevdiğimizi haykırarak bağırmak isteriz. Ama bu kesinlikle doğru değil. Bir insana asla "Sensiz yaşayamam" demeyin ya da hissettirmeyin! Psikolojik olarak karşınızdaki insan sizi tamemen elde ettiğini düşünüp sizden sıkılıp soğuyacaktır. Özellikle erkekler "- Beni bırakma" "-Sensiz yaşayamam" "- Sensiz ölürüm" imajı veren kadınları her zaman bırakır.

"Sensiz yaşayamam!" dedikleriniz gidince büyük bir acı yaşarsınız

"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!

"Sensiz Yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız.

Çünkü onlar kanıtlanmış bir şekilde sizi bırakırlar. Ve zamanla sadece size acıdıkları için sevgi gösterirler. Kendinizi bu denli bağladığınız kişi gidince inanılmaz bir acı yaşarsınız.

Sensiz yaşayamam diyenler ölseydi Dünya da insan kalmazdı

"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!

"Sensiz yaşayamam!" Diyenler hala yaşıyor değil mi? Bir insan asla hayatın sonu değildir. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Evet en başta üzülürüz , canımızdan can gider... Ciğerimiz yanar... Ama eğilsek bile devrilmemeliyiz!

Kimse vazgeçilmez değil, kimse ile doğmadınız!

"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!

O yokken de siz vardınız. O yokken de mutluydunuz. O sadece hayatınızın bir bölümünde olan geçici bir insandı. Kimseye kendinizden çok değer vermemlisiniz.

Sensiz nefes alamam diyenler şu anda başkalarının altında nefes nefeseler!

"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!

#Veronika

"Sensiz yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız!
Cevapla