Herkese merhaba🙋🏼,
Bu bencede sensiz yaşayamam dediğiniz kim varsa onsuz yaşayacağınızı anlatacağım. Umarım severek okursunuz.
Bir insana asla sensiz yaşayamam imajı vermemelisiniz
Ne kadar çok sevsenizde deli gibi aşık olsanız da asla böyle bir imaj vermemelisiniz. Bazen duygularımızı içimizde tutamayız... Söylemek sevdiğimizi haykırarak bağırmak isteriz. Ama bu kesinlikle doğru değil. Bir insana asla "Sensiz yaşayamam" demeyin ya da hissettirmeyin! Psikolojik olarak karşınızdaki insan sizi tamemen elde ettiğini düşünüp sizden sıkılıp soğuyacaktır. Özellikle erkekler "- Beni bırakma" "-Sensiz yaşayamam" "- Sensiz ölürüm" imajı veren kadınları her zaman bırakır.
"Sensiz yaşayamam!" dedikleriniz gidince büyük bir acı yaşarsınız

"Sensiz Yaşayamam!" dediğiniz kim varsa onsuz yaşarsınız.
Çünkü onlar kanıtlanmış bir şekilde sizi bırakırlar. Ve zamanla sadece size acıdıkları için sevgi gösterirler. Kendinizi bu denli bağladığınız kişi gidince inanılmaz bir acı yaşarsınız.
Sensiz yaşayamam diyenler ölseydi Dünya da insan kalmazdı

"Sensiz yaşayamam!" Diyenler hala yaşıyor değil mi? Bir insan asla hayatın sonu değildir. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Evet en başta üzülürüz , canımızdan can gider... Ciğerimiz yanar... Ama eğilsek bile devrilmemeliyiz!
Kimse vazgeçilmez değil, kimse ile doğmadınız!

O yokken de siz vardınız. O yokken de mutluydunuz. O sadece hayatınızın bir bölümünde olan geçici bir insandı. Kimseye kendinizden çok değer vermemlisiniz.
Sensiz nefes alamam diyenler şu anda başkalarının altında nefes nefeseler!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar