"Başkasıyla Olmak İstemiyorum, Sensiz Yapamam" Demeyin, Yaparsınız!

Çok sevdiğimiz belki de ilk kez böylesine sevdiğimiz insan tarafından terk edildikten sonra hangimiz bu duruma düşmedik?

Ciddi bir ilişki düşünüldüğünden daha fazla emek ister.
Ve bizde fark ederek ya da etmeyerek bu ilişkiye emek veririz. Bazen fedakarlıklar yapılır, bazen ortak yol bulunur, bazen bulunmaz işler sarpa sarar. Üzülür, sevinir, ağlar güleriz.

Başkasıyla Olmak İstemiyorum, Sensiz Yapamam Demeyin, YAPARSINIZ


Örnek verecek olursak;
Bir insan sevdiğinin yanında olmak ister, üzülür yanında olursun, o senin yanında olur.
Derdi olur, birlikte çözersiniz.
Konuşma tarzını ezberlersiniz, nerede şaka yapıyor nerede ciddi anlarsınız.
Bir konu hakkında ne düşünüyor, aklından ne geçiyor bilirsiniz.
Sen ve o kalmamıştır artık. Siz varsınızdır.
İşte sorun burada başlar aslında.
Ben onsuz yapamam demeye başlarsınız, ondan öncesini de hatırlamaz, onsuz bir gelecekte kurmazsınız.

"Başkasıyla Olmak İstemiyorum, Sensiz Yapamam" Demeyin, Yaparsınız!


O güzel ilişkiler genellikle hep böyle toz pembe sürmüyor ve ayrılık kapıya geliyor.


Kapıda sadece ayrılık olsa iyi, işin kötü tarafı sancılı bir ayrılık acısı da geliyor!
Her şeyini bildiğin insan gidiyor. İlk zamanlar kurduğun cümlede bile onu buluyorsun. Bir olay oluyor, ona anlatmak için can atıyorsun fakat anlatamıyorsun. Anlatsan, ne tepki vereceğini düşünüyorsun.

Kafanda düşünceler cirit atıyor tabi.
*Yok ben onsuz yapamam.
*Kimseyi sevemem ki başka.
*Beni ondan başkası da böyle sevemez.
*Kafam kimseyle böyle uyuşmaz ki.
*Ben en güzel günlerimi onunla geçirdim.
*Keşke gitmeseydi. Bitmeseydi.
*Artık kimseye güvenemem.


Peki sonra ne oluyor dersiniz arkadaşlar?


Aradan zaman geçiyor, az ya da çok. Yeni birilerini tanıyorsunuz. Ayrılıktan sonra unuttuğunuz mutluluğu buluyorsunuz belki. Sonra bakıyorsunuz ki, onsuz da mutlu olabiliyormuşsunuz.
Yeniden seviyor, bağlanıyor, güveniyor, kelimelerini, ifadelerini ezberliyor iken buluyorsunuz kendinizi.


"Başkasıyla Olmak İstemiyorum, Sensiz Yapamam" Demeyin, Yaparsınız!



Hayatınızda beraber mutlu olduğunuz insanlar önemli. Ama ne zaman -ben onsuz yapamam, o benim her şeyim- derseniz, bilin ki aslında yaparsınız.


"Başkasıyla Olmak İstemiyorum, Sensiz Yapamam" Demeyin, Yaparsınız!
Cevapla