3 gü

Araçlarda ses sistemi için yeni düzenleme gelecekti o işe ne olduğunu bilen var mı?

Bu ülkedeki belirsizlikler iyice kabak tadı vermeye başladı. 😏 Önce 2026 Şubat sonu harici ses sistemi bulundurma ve yüksek sesle müzik dinlemeye yasak getirilmişti. Ardından Nisan ayının son haftası yasak yok denilip sadece trafikte bilgilendirme yapılacak ve yeni bir düzenlemeye gidilecek denildi. Sadece toplumu rahatsız edenlere karşı cezai işlem uygulamaya devam edileceği söylendi. Yeni düzenleme getirilecek konusu üzerinden aradan iki ay geçti.. Ortada ne düzenleme var ne de yeni bir haber..

Ses sistemini araçtan söktürmüştüm. Sizce yeniden taktırsam mı? En son söktürdükten bir hafta sonra İçişleri Bakanı açıklama yapmıştı. Vatandaşlarımıza trafikte bilgilendirme yapılacak ve yeni düzenlemeye gidileceğini belirtmişti. Ses sistemini söktürdüğümle kaldım. Aracın orijinal hoparlörü müzik dinlerken hiç tat vermiyor.. 😮‍💨

Bu konuyu yakından takip eden varsa, yorumunu esirgemezse sevinirim.. ✅

Araçlarda ses sistemi için yeni düzenleme gelecekti o işe ne olduğunu bilen var mı?
Cevapla