Araban ucuz neden pahalı yakıt alıyorsun diyen kişiye ne söylenir?

Aracım 2006 model doblo. Geçen biriyle konuştuk. Yakıtı nereden alıyorsun diye sordu, bende shellden dedim. Neden pahalı yakıt alıyorsun ki, araba çok pahalı değil, eski teknoloji ne koyarsan koy gider dedi. Bende, kızdım sonra şaka yaptım vs dedi. Siz ne söylerdiniz?
Onun dışında gerçekten ucuz mazot zarar verir mi?
Araban ucuz neden pahalı yakıt alıyorsun diyen kişiye ne söylenir?
Cevapla