2 ay

Dizel araç sahipleri bu yakıt fiyatlarıyla ne yapıyor, sizce dizel almak mantıklı mı?

Hahaha kafayı yiyeceğim ben şaka maka 86 87 lira oldu yakında dizel araç sahipleri sanırım bu arabaların son sahibi olur bu fiyatlarda kimse dizel araç almaz savaş bitsin pls lütfen torkunu yediğim dizel arabası uzun yolda kokluyor bildiğin de şehir içinde can yakıyor azcık hahaahha
Güncellemeler
2 ay
Son zam gelmeden fulledim yine şu an full depo'l
Dizel araç sahipleri bu yakıt fiyatlarıyla ne yapıyor, sizce dizel almak mantıklı mı?
Cevapla