4S kuralının geçerli olduğu yeni bir "ben yaptım oldu, kasamız para doldu" vergisi daha 😀😀😀

4S kuralının geçerli olduğu yeni bir "ben yaptım oldu, kasamız para doldu" vergisi daha 😀😀😀

Yanlış bilgilendirme. Herkes için geçerli değil bu. Ticari araç kullananlar için şirketler için yani ki kolaylık sağlayacak bence takılması mantıklı.
Bu fiyatlara zam olarak geri dönecek. Yani her sekilde vatandaştan çıkacak yine 😀
2 3 yıl önce iş yerleri ve ticari işletmelerin kullandığı elektrik ve doğalgaz tarifesilerine %50 zam gelmişti. Güya meskenlere bir zararı yoktu. İş yerlerine gelen bu zam tüm fiyatları otomatikmen %50 arttırmıştı. Yine aynı sistem.
Bu o şekilde bir şey değil. Biraz araştırma yapsan anlaşılır aslında
Gayette o sekilde. Firmalar bu 2172 tl yi masraflarına ekleyecek.
şaşırmıyorum artık ben
Cevap
2Cevap
O neymiş ki ilk defa duydum
Araban var ise yılbaşında ögrenirsin dostum 😀
Görücez neymiş
Garsonun bahşişinden vergi almak isteyenden başka ne beklersin ki zaten
Sacmalk ya
Saçmalık bizim göbek adımız.
Ben öderim safım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?