Araç sahipleri icin yeni bir masraf daha çıktı. 2172 tl ödemeyen aracına yakıt alamayacak. Alalım kulak çınlatan fikirlerinizi 😀?

4S kuralının geçerli olduğu yeni bir "ben yaptım oldu, kasamız para doldu" vergisi daha 😀😀😀

Araç sahipleri icin yeni bir masraf daha çıktı. 2172 tl ödemeyen aracına yakıt alamayacak. Alalım kulak çınlatan fikirlerinizi 😀?
Araç sahipleri icin yeni bir masraf daha çıktı. 2172 tl ödemeyen aracına yakıt alamayacak. Alalım kulak çınlatan fikirlerinizi 😀?
Cevapla