Akaryakıtta ÖTV zammı %25,6 oldu. Benzine 2.30, motorine 2.16 TL zam gelecek! Zam gelmesin dediğiniz neler var?

Akaryakıtta ÖTV zammı %25,6 oldu. Benzine 2.30, motorine 2.16 TL zam gelecek! Zam gelmesin dediğiniz neler var?

ÖTV ne için çıkarıldı 99 depreminden sonra ve yönetimi işine geldi halka yasladikca yasladı halkta aldıkça aldı halinden memnun akar yakıtin neresi özel tüketim ! Ama halk hak ediyor bunları nerde ben 50 tlilk kullanıyorum diyenler arabası olan düşünsün diyen meee cikler.
Cevap
41Cevap
gelsin artık umurumda değil zamlar
Zam gelsin dediğim hiçbir şey yok gelmesin ya yeter gerçekten.
yakıtlara zam uzun yola giden çok varsa etkiler tabi. kısa mesafe pek dert değil. dogalgaza zam gelmesin de ne gelirse gelsin, 2+1 daireye 1500 tl dogalgaz faturası ödedim. bilmem kaç m3 ü bedava kampanyası bitti galiba.
Hiç bir şeye gelmesin artık bee. Daha millet asgarî ücretini almadan zamlar başladı (her zamanki gibi) ne anlamı kalıyor. İlk maaştan sonra tekrar zam gelir. Böyle de saçma sapan bir ülke
akaryakıt fiyatı arttı dmek iğneden ipliğe herşeyin fiyatı arttı demek
geçmiş olsun
nas severler kına yaksınlar
Önemli olan ihtiyaçlar ı geçen sene alıp bu seneki maasimla ödüyorum. O kadar ucuz paraya almışım ki aferin bana 😁😁
Zam ülkemizde alışkanlık oldu, zam gelmesin deseniz de bir işe yaramıyor.. O yüzden bari "az zam olsun" modundayiz artık.
Hic bir seye zam gelmesin. Yakiti fulledim. Evin vergisi faturalar mtv sigorta hic bir sey yapmadan 7 bin lik oldum
24’twn çatala goller geldi sanırım 😃 daha ilk dakikalar bunlar. O zamların ardı kuyruk oluşturmuştur bile
Yakıta gelen zam her şeyi etkiler iğneden ipliğe
Zamlı maaşlar daha cebimize girmeden geri almaya başlandı
üretimi bıraktık artık tüketime yöneldik buda vergi dilimine sokar bizi şekil ada gözüktügü gibi zamı allah yapıyor diyen bir kesime ne anlatıcaksın
Gereksiz yere artırılıyor. Enflasyonla mücadelede yakıt çok önemli bir faktör
İki aracım var. Biri mazotu, diğeri benzinli...
Bence az gelmiş zam, daha çok olmalıydı.😂
sabit gelirli düşünsün mng benim maaşım yok
Eskiden kuruş ile geliyordu çıta çok yükseldi süper bu ya
Artık bir şeylere zam gelmesin. Millet geçinemiyor. Yazık günah.
6 ayda bir gelecekmiş artık adamlar yolunu iyi buldu
Herkes sandı ki asgari ucrete zam gelecek rahatlayacak bu millet herşeyi hak ediyor , apulune sctiklarim ağzına scicaksin bu milletin
Akpliler umrumda değil ama CHP liler olarak biz yaniyoruz ahshs
Şerefe, haysiyete, namusa falan gelmesin zaten yeterince pahalı
Hiç bir şeye zam gelmesin
Market, kasap, kırtasiye, bunlara grlmesin
Ya daha yeni başlıyor zamlar
Maşallah bereket versin ama az bence
Daha bunlar başlangıç maaşlar eriyip bitecek
Herşeye köküne kadar gelsin lütfen
Gelsin alıştık artık gelmezse kötü hissederiz
Gelirse gelsin umrumda değil artık
Yeter artık yaaa
Umrumda değil İnan
benzine gelmesin mesela
Pompaya devammm :D :D :D
Gelsin gelsin. Hak ediyor bu ülke
kufursuzluk zor
Kırmızı arabaya zam gelmesin😀😀😀
Herşeye geliyo üzülüyorum halimiz kötü.
Olsun be bixim allahimizvsr
gelsin zamcıklar
bunlar iyi günler daha
Ulan erdoğoş
Bisey yok
Gıda ürünleri
Aşka da zam gelmesin
arabası olan düşünsün
her şeye gelsin
Tanisalim bence
Devamkeeeee
Gelsiin bol bol😂
Sokalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?