ben arabaya olan parayi gereksiz buluyorum dusunuyordum bi ara ama heleki benzine zam geldikten sonra vazgectim simdilik.
toplu tasima da fena degil hic degilse giden 1000 liralarim yok.
herkes zengin değil sonuçda ya bilmiorum madem benzin pahalı bu insanlar nerden buluyor bu parayı kredimi cekiyorlar sizce benzin icin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bende anlamıyorum. soyle düşün. demekki olsa misal 8 9 tl. direk trafik kilit olcak. depoyu dusunsene 8*50 400 e doldurmussun. cerez parası..
Millete türk parası yok
Altin
Dolar var
altin bozdurup benzinmi aliyorlar acaba hahabah
Evet adam ihtiyacı kadar bozduruyorlar
Orta sınıf yok zengin fakir var ve birazda zorunluluk var artık araba lüks olmaktan çıkalı çok oldu ihtiyaç artık
ihtiyaçmı afabayla calisani anlarım mesela taksicilik yapiyordur tranport işi vs vs bi çok arabayla iş yapanlar var. ama sürekli bu vizir vizir arabayla gezenler iş yapmiyorya. sürekli biyerlere giden gezenler var bunlar nasil yetistiriyor ya. ihtiyacsa benim neden ihtiyacim yok mesela ben toplu tasimayi tercih ediyorum cunku araba ihtiyac degil. bu ekonomide enflasyonda bile araba nasil kullaniyorlar onu anlamiyorum. yani biyerlerden kısmayı denemek yerine illaki kullanıyorlar. nasıl yetişiyor maaşları anlamış degilim, belki bi durgunlaşsa etraf trafik benzinin fiyatda inecek ama yok disarisi vizir vizir
Benzine zam geldi diye arabayı otoparkta çürütsünler mi
hayir parasi olmayan nasil benzine parasi var onu anlamiyorum soruda bu zaten. ben benzine para yetistremezdim 10 000 tl kazanan biri bile olsa oda zorlanir ki asgafi ucretlide sanirim vizir vizir sonuc olarak her araba kullanan disarida zengin degil aralarinda bi suru asgari ucretli orta halli side var. nasil yetistiriyorlar arabalar vizir vizir likir likir benzinler gidiyor. ama nasıl yetiştiriyorlar bunu o maaslarla
Adamin acliktan agzi kokuyor ama sigarasi eksik olmuyor öyle düşün. Eger bir seye harcama yapmao istiyorsan ona para bulursun
Bende merak ediyorum inan ki