Bu yakıt fiyatlarında "Gel beni al" diyen arkadaşa tavrınız ne olur?

ben herhalde arabam olsa bahane uydurur almazdım dsfhfgdfhg

Bu yakıt fiyatlarında Gel beni al diyen arkadaşa tavrınız ne olur?
Engellerim.
Bir bahane uydurur geçiştiririm.
Yakıtı karşılarsa alırım.
Yakıtın lafı olmaz, gidip alırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu yakıt fiyatlarında "Gel beni al" diyen arkadaşa tavrınız ne olur?
Cevapla