ben herhalde arabam olsa bahane uydurur almazdım dsfhfgdfhg

Engellerim.
Bir bahane uydurur geçiştiririm.
Yakıtı karşılarsa alırım.
Yakıtın lafı olmaz, gidip alırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben herhalde arabam olsa bahane uydurur almazdım dsfhfgdfhg

Eskiden beni yakıt parası için çağıran arkadaşım vardı. "Buluşalım" diyor, gezerken sürekli benden para koparıyordu! Günlük harcamam yeme içmeye değil, mazota harcanıyordu. Geçen Ramazan Bayramından sonra şiddetli para kavgası yaptık ve aramız bozuldu. Kütahya gezisinde 180 liralık mazot parasının neredeyse tamamını ben harcadım! Ondan tek kuruş bile çıkmadı, sinirlerim bozuldu! 1 haftalık öfke ve stresin etkisiyle aşırı hızdan az daha kamyonun altına giriyordum! İkide bir bana gelip duruyor. Bundan sonra her buluşmada 50 liradan fazla para taşımayacağım. Onunla buluşmayı düşünmüyorum artık.
Eski bir arkadaşım başka bir şehirde yaşıyor, yakın bir ilçeye gelecek ve beni görmek istediğini söyledi. Geldiği zaman "gel beni al" derse gider alırım tabiki seve seve. Küçük bir İstanbul turu yaparız, hatta belki gideceği ilçeye bile götürürüm.
Valla atla toplu taşımaya gel derim. her şey olmuş ateş pahası benzin zaten çok pahalı şurdan şuraya git o kadar benzin yiyor. Aynı şekilde ben gel beni al desem kimse gelmez. O yüzden kimseye ben de koşmam. Ama yaparsa bende ona yaparım.
Öyle çok değerli arkadaşım yok kusura bakmasınlar taksi kullansın hatta istersen ben ona taksi bile yönlendirebilirim beni yormasın😄 Akaryakıt fiyatlarından sonra yavaş yavaş araba kullanma fobim oluşuyor
Cevap
93Cevap
Almazdım
Askerden gelince bir Ağva'ya gideyim dedim, 400 yakıt yaktı. Artık ben bile çıkmaya tenezzül etmezken birini alamam fdhgdfhg
O biri değil sevgilin :)))
:)) sevgili olsa iyiydi ama :)))
Kim olduğuna bağlı.. Gerçekten arkadaşça bir rica ise gider alırım ya da gideceği yere götürürüm.. (kız erkek farketmez) ama sadece amacı bana taksicilik yaptırmaksa o zaman ağzıma geleni söylerim..
Ne için dediğine bağlı olarak değişir yakıt fiyatından bağımsız. Beni kullanıyorsa şoför gibi gitmem ama önemli bir şeyse ya da çok yorgunsa giderim. üniversitede bi kız vardı araba için bebi kullanmaya çalışıyordu mesela öyle olsa almam asla
Samimi olduğum arkadaşıma yakıtın lafını bile etmem.
Ama samimi değilse indi bindinin ücretini bile alırım , o derece 😂
Sen gell diyorsun gelemem diyorum öff şarkısını armağan ederim
Bu yakıt fiyatları en zengini bile acaba mı? iye düşürür oldu o yüzden maalesef insan kendi cebini düşünmek zorunda.
Ya şimdi ne desem yalan olacak hsjssj araba kullanıyorsam zenginimdir yani o yüzden alırım ha arkadaşım dediğim de değerli biridir ondan dolayı sorun yok.
Lafa gelince herkes adam insan ama icraata gelince maalesef ben o.. c.. diye bağırıyorum millet suriyelisine afganlısına laf eden türk olmayıp türküm diyen bu millet en büyük kanı mayası bozuk türk milleti bu kadar serefsızııı o.. c.. bir millet yok afganlılar suriyeliler bile bunu yapmıyor onlar dahi başka ülkede vatan millet bayrak sevgisi diyipte kendi milletini s.. ken bir millet göremezsin
Merhaba konu dışı ama yeğenim için bilgisayardan oyun indirmek istiyorum laptopuna yaşı 13 ama malum 29 yaşındayım benim zamanım ile şimdiki zaman çok farklı sizde gamer oldupunuzu görünce danışmak istedim önerdiğiniz pyun var mı kendisi erkek çoxupu
Valla atla toplu taşımaya gel derim. her şey olmuş ateş pahası benzin zaten çok pahalı şurdan şuraya git o kadar benzin yiyor. Aynı şekilde ben gel beni al desem kimse gelmez. O yüzden kimseye ben de koşmam. Ama yaparsa bende ona yaparım.
Valla atla toplu taşımaya gel derim. her şey olmuş ateş pahası benzin zaten çok pahalı şurdan şuraya git o kadar benzin yiyor. Aynı şekilde ben gel beni al desem kimse gelmez. O yüzden kimseye ben de koşmam. Ama yaparsa bende ona yaparım.
Valla atla toplu taşımaya gel derim. her şey olmuş ateş pahası benzin zaten çok pahalı şurdan şuraya git o kadar benzin yiyor. Aynı şekilde ben gel beni al desem kimse gelmez. O yüzden kimseye ben de koşmam. Ama yaparsa bende ona yaparım. v
Valla atla toplu taşımaya gel derim. her şey olmuş ateş pahası benzin zaten çok pahalı şurdan şuraya git o kadar benzin yiyor. Aynı şekilde ben gel beni al desem kimse gelmez. O yüzden kimseye ben de koşmam. Ama yaparsa bende ona yaparım.
Senin uakit paralarından haberin yok mu la yürü git daha gel beni al fiyor derim 🤣🤣🤣
Şaka şaka samimiyetine bağlı 3ger sevdiğim bir insansa sıkıntı olmaz benim için gerçi sevmediğim bir insan da olsa sıkıntı olmaz benim için 🤭
Açıkçası bu durumda anlayışlı olmak gerekiyor. Şahsen ben arkadaşıma yakıt koyuyordum o da bundan aşırı memnundu seve seve geliyordu almaya. Bu fiyatlarda beni almaya gelir misin demek de öyle kolay değil karşılayın abi
Bunu kaçıncı söyleyişi önemlidir benim için
İlk kez ise hiç düşünmem gider alırım
2. ise 1 dakika düşünür yine alırım
Sonrasındaki seferler için yönlendiririm daha uygun ulaşımlara
Tamam olur çünkü iki tane arkadaşım var hepimizde de araba var berabersek tek araba çıkarız bazen üç araba hatta dün gece uzak bi yerden gelip aldılar aynısını bende yaparım lafı olmaz yani isterse 60 olsun canları sağolsun
Krellion ne demek ayrıca
Arabam yok ama iş arkadaşımın evi arka sokağımda, bazen bırakıyor yol üstünde bırak diyorum ama yok mutlaka kapının önüne götürüyor, o yüzden artık çağırsa da gitmiyorum, cidden kimseden rica falan edilmez
zordaysa :) ihtiyaci varsa :) o gunu birlikde gecireceksen evet tabiiiki gider alirim :)
durup dururken niye arayip gel beni al desin zaten :)
Artık at bakıyorum, arabayı satıp at alacağım ingilizmi alsam yoksa Arap atı mi ona karar veremedim
Daha geçen yaşadım geceydi diye kabul ettim diğer türlü bir sürü alternatif var benden istemesine gerek yok ne kadar yakın da olsa fazla iyilik iyi değil
Bunu diyeceğim bir iki kişiyi geçmez dostlarım vardır onlarda asla bunu dert etmezler problem yok ayrıca ara ara da deposunu Fullerseniz size diyecek bir sözü kalmaz
Arkadaş ya da dost her zaman benim için yerleri ayrıdır. Değer verdiğim kişiler için yakıt muhabbeti yapacak değilim. Gerçi bundan sonra gel beni al diyemezler çünkü arabayı sattım 😀
Gider alırım nolcak sanki zaten herkesle o samimiyeti kurmam bana onu diyebiliyorsa zaten benim için değerlidir her babayiğit benimle rahat konuşamaz...
Arabam ve ehliyetim olsaydı alırdım.
Benim dememe de gerek kalmıyor. Kendisi gelip beni alıyor. Kendisi hadi gel biraz arabayla gezelim diyor. Hakikatli bir arkadaşım varmış, şu an onu anladım.
Bilakis, asla sorun etmem, derhal gider alırım..
Para her şey demek değildir.
Allah razı olsun dese yeter..
Yakın olmadığım biri bana böyle diyemez. Yakın olduğum ibsan da baş tacıdır. Gidilir alınır.
alırım almasına da nasıl alacağımı bulmam için bana zaman ver derdim
Yakıtın lafı olmaz çünkü elektrikli şirket aracım var hahahahaha
Kendi arabamla hayatta gitmem:')
Eger yurumeyecek haldeyse vs ozaman alirim ama keyfine gore derse höst derim eli ayagi tutuyor ztn
Al beniii lağğğğnn
Yakıtını karşılayacak ise gelir alırım eğer acil bir durumsa hasta olmuş veya hastahane gidecek para bile veririm.
Korsan taksicilikten yakalandığım için kimse öyle bir şey diyemiyor birinci derecede aile olmadıktan sonra korsancılık yaptığımı zannediyor polisler
Arayan arkadaşımın yakınlığına bağlı, samimi arkadaşımsa lafı olmaz, darda kaldıysa lafı olmaz ama keyfi çağırıyorsa ne kadar yakınolırsa olsun minibüse otobüse taksi bin gel derim
Yakın arkadaşımsa tabi ki gider alırım gelme dese bile giderim. Normal arkadaşlarımı düşünmem lazım keyfime göre giderim.
kaz gelecek yerden tavuk esırgenmez kız falan ıse ama normal bır durum ise sie gitsin su yakmıyor bu.
Bir kere alırım, sonra uyarırım bir daha böyle gelemem diye
Yakıtın lafı olmaz. Gider alırım, gideceği yere bırakırım. Canı sağolsun.
Yakıt fiyatları düşene kadar bekle ya da elini cebine at derim. :D
@GOKHANoturumactı doğru söyle sövüyor musun? 😂
Genelde o kişi ben oluyorum 😃
Yoo şirket aracı gönderiyorum , yakıt beleş 😂
Cemal bey sağolsun 🙏😃
Araç gönderen ben , sağ olan Cemal abi 😂
gidecegim yol ustundeyse alirim cok tersse kendi gelsin bi zahmet
Beni aramışsa demekki durumu kötü. Bende adres isterim ve giderim ve gittimde bunda 1 ay önce
Ne kadar saçma bi düşünce ya ne alaka tabiki gider alırım
Fiyattan ziyade diyen arkadaşın kim olduğu önemli
Hic demem ya kendi gezsin bencil. Ucuzken de almiyor dun
Parasi olan adamlara yapisan kizlar dusunsun boş ver
Bir kereden bir şey olmaz her seferinde çağırıyorss işim olmaz.
Yakıtın lafı olmaz, gidip alırım arkadaşım yani sonuçta
Arabam bozuldu diyorum bir zahmet dolmuşa binip gel...
Araba yok diyorum anlıyor zaten her zaman benim arabamla geziyoruz anlayış sağlar
Gidip almaya değecek adam var değmeyecek adam var
Hadi buluşalım diyen arkadaşa senin yakıt fiyatlarından haberin var mı diyorum :)))
Ortaklasa yakiti karsilicaksa veya gittigimiz yerde hesabi oducekse olur
Gider alırım canım ne var isterse yakıtın litresi 100₺ olsun
ayağında mı yok kardeşim gel o zaman otobüse bin yürü hem kilo verirsin derim
Biz o işleri arabamız varken çok yaptık 3 arabayi sattım anladık insanlsrin ne olduğunu 😂 babam oluyor annemi yolda. mktiler dese kimseyi almam
Çok samimi can dostum için paranın bi önemi asla yoktur
ne gelini ver ne dünürcüyü küstür demişler. yakıt parası lafı yapsam arkadaş alınacak gidip alsam ben. o yüzden bir bahane bulup gidip almam. bugün çalıştığım bir günü mazota koyacaksam çalışmanın anlamı kalmıyo çünkü
Gider alırım. Gel beni al diyen arkadaşım samimi olmasa bunu isteyemezdi. Gitmezsem ayıp olur. Başıma geldi de.😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?