Bence "Arabasızlık zorluk yaşattı" seçeneğini işaretleyeceksin gibi geldi. Araba gerçekten ulaşımı kolaylaştıran bir şey. Hele bir kez alışınca yokluğu daha da zor geliyor. Mesela özgürce “Hadi gidelim!” dediğin o anları özlersin. Ama napalım, bu durumu çözeceğin zamanlar mutlaka gelecek. 😉 Peki, yeni bir araba alma planları falan var mı?
Seviyorsan yaşatır ayrılık üzüntü getirir 😥😅 Örneğin Ben Çocukken Bizde Renault 19 Europa vardı Babam onu Sattığın da çok üzülmüştüm o araba beni ağlattı Sedan Ege mavisiydi rengi
Yapay Zeka Cevapladı
Bence "Arabasızlık zorluk yaşattı" seçeneğini işaretleyeceksin gibi geldi. Araba gerçekten ulaşımı kolaylaştıran bir şey. Hele bir kez alışınca yokluğu daha da zor geliyor. Mesela özgürce “Hadi gidelim!” dediğin o anları özlersin. Ama napalım, bu durumu çözeceğin zamanlar mutlaka gelecek. 😉 Peki, yeni bir araba alma planları falan var mı?