Çalışarak kendi arabasını almış biri olarak soruyorum bunu…

Çalışarak kendi arabasını almış biri olarak soruyorum bunu…

İlk arabamı 1999 yılında almıştım o günden bugüne kadar yanılmıyorsam 23 veya 24 araba değiştirdim hiçbir içinde kimseden bir kuruş destek almadım kendi imkanlarımla kendi kazancımla aldım
10'da 2 pay kendi kazancımdan, 10'da 3 pay eski arabayla takas edilerek, geri kalanı kredi çekilerek alındı. 2012 Aralık ayında 4500 liralık 1986 model Renault 9 GTC'yi satıp, 15 bin liraya Renault Clio Symbol aldık. 3 bin lirayı ben verdim.
Her zaman kredi ile tabiki kendi odeme gucumle bu isin hem ticaretinde hemde kullanici kisminda iki yondede sadece kendi gucum neyse o
ne yaptıysam kendim ettim kendim buldum :)
Cevap
14Cevap
Ailemin yaptığı işi devir aldığım zaman bir müddet sonra kendim çalışarak aldım.. Keyifli akşamlar..
Aracım yok şu an
Bunu biliyorum, yazmıştın kardeşim daha önce. Ben de en güzeli senin olsun demiştim. Yineliyim, gönlüncesi olsun…
Teşekkür ediyorum tekrar
Kendim alöıştımda araba piyasası hiç artmamışken pandeminin başlarında sattım ve şimdi almam cok zor 6 katı satıgködan yüksek zaten yakıtta uçtı gerekte yok
Vallahi eski eşimden kalan araba. Ben onu alamam şimdi
Evet kendi kazancımla aldığım her şeyin anlamı bambaşka
Lamborghini mi askeri ücretle çalışarak aldım her şey benim alın terimle 😀
Kendim aldım ama e yıl önce şu an almam imkansız anca böbrekfelan satmam lazim
Kendim aldım kimse destek olmadı Allah herkese nasip etsin
Hic bir destek gormeden kendi emeklerimle aldim. Herkese nasip olmasini dilerim
Huyum deildir. Kendi aldiin arabanin ne zevki olur ki
İlk arabayı 17 yaşımda aldım tabi ki o yaşta baba desteği ile aldım yüzde 60 gibi bi miktarı babam ödemişti
Herzaman kendim aldim..
Büyük ihtimal destek olacaklar
kendi kazancımla aldım
Almadim surmeyi sevmem
Babam aldı
Arabam yok henüz.
Çalışarak aldim
Kendim aldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?