bugün gördüm de, çoğu yerde fiyatıyla paylaşılmış. ben bu aracın varlığından yeni haberdar oldum. :D tam 3.6 milyon civarında sıfır fiyatı.. isteyenlere videosunu da soruya bırakıyorum
Uzun yol ve kamp için ideal araba VW California! 3.6 milyon fiyatıyla sizce tercih edilir mi?
Sarı sitede günler öncesinde görmüştüm. Araba güzel; ama aşırı pahalı. Tek sıkıntısı aracın içinde Wc ve banyonun bulunmaması. Uzun süre karavanda kalanlar için kışın banyo yapmak sıkıntı. Aynı paraya başka firma tarafından yapılmış Wc ve banyosu içinde olan, 6,5 metreden uzun şasi başka marka ve modelde karavan alırdım.
Evet duymuştum çıktığında kırmızı şeritleri vardı yan tarafında aslında araç Transporter sadece versiyon çıkartmışlar California demişler bu kadar parayı bu araca maalesef vermem çok çok haddinden fazla her araç gibi ama tercih edenler elbette olur.
Çekme karavan ve 4x4 suv dururken buna para verilmez. Karavan dediğinde mutfak tuvalet banyo yatak oturma grubu olur ama bunda çadır gibi her şey kısıtlı.
Bir dersin sınavına çalışmama rağmen düşük puan almıştım, öyle ki ders çalıştırdığım arkadaşlarım çalıştırdığım kısımlara ilişkin soruları yapabilmesine rağmen ben sınavda aynı kısımları yapamadım.
Aynı dersin son sınavına Allah nasip ederse yarın gireceğiz ve yine aynı arkadaşlarım benden yardım istiyorlar fakat bu kez yardım etmeyi reddettim. Reddederken de kendi kendime:
Dönem boyu bar/pub'da (içkili mekan) , sağda solda gezinip , yiyip , yiyişip (öpüşme koklaşma vs ) benden yardım istiyorlar, varın ne haliniz varsa görün.
dedim. Bu sözün bana günahı var mıdır veya bu sözü söylerken Allah'a laf söylemiş sayılır mıyım?
Hayır günahı falan yok hatta doğru olanı yaptın hiç dersi umursamayan, ilgilenmeyen kişiye niye yardım edersin ki üstelik sen çabalarsın, emek verirsin onlar da hiç bir şey yapmadan bunu isterler aynı duruma ben de uğradım ama reddetmekle doğru kararı aldım sadece cidden başarmak isteyen, calismak isteyen kişilere yardım ettim sen anlıyorsun zaten kimin neyle uğraştığını