Emine Erdoğan TOGG için, "Arabanın kullanımı çok rahat, yağ gibi akıyor. Harika bir araç" demiş. TOGG'a güveniyor musunuz? (Sayfa 3)

Emine Erdoğan TOGG için, "Arabanın kullanımı çok rahat, yağ gibi akıyor. Harika bir araç" demiş. TOGG'a güveniyor musunuz?
Cevapla