Şu an motorinin litresi 20.91 TL civarlarında.
1,34 TL de indirim bekleniyor. ben en son 200 TL yakıt almıştım :)

Şu an motorinin litresi 20.91 TL civarlarında.
1,34 TL de indirim bekleniyor. ben en son 200 TL yakıt almıştım :)

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
En son 200 aldım
Her seferinde gülüyorum, artık bolskmaya yakın olduğunda hep 1000 liranın üzerinde ödüyorum. En son 1154 lira ödemiştim. 😎
Motorine 1,34 indirim bekleniyorsa, 2 hafta sonrası içinde 5,34 zam bekleniyor demektir de bu aslında.
Yemin ederim Motorin ve yanındaki sayıları görünce zam geliyor diye okudum pek alışık değilim de ben indirime bir an şeey oldum 😋
en son 1345 tl aldım , gelse de bir gelmese de alıştık artık iki gün sonra yaptıkları indirimi iki misli zam ile almalarına
Yahu benim anlamadığım. İndirim var diyorlar istasyona gidiyorum değişen bir şey yok. Kim indirip kim kaldırıyor anlamadım :)
Süper artık fazladan 1,34TL'lik yakıt ile 3 metre daha gidebiliriz
Fiyatı kaç olursa olsun beni ilgilendirmiyor ben hep 50 TL lik alıyorum.
Bu espriyi ben yapacaktım ya tüh 😆
Bilseydim yapmazdım tüh 😁
300 liralık almıştım, indirim demeyelim şu rakamlara.
22 den fulle demiştim ama hava yaptı yine de 3/2 doldu
Bak nerdeyse 2 hafta da ortalama 1 tl indirim geliyor hala mazot 20tlnin ustunde nasil oluyor bu?
Scooter tarzı motorsikletim var 60 tlye depo fulleniyor 1 hafta benzin almıyorum 😄
deli para voleyi vurduk yine 5 lira kâra geçtik Rabbim tayibi başımızdan eksik etmesin
bittikçe alıyorum ben indirim felan takip etmiyorum zaten taş çatlasa 50-60 lira far eder bi depoda
depoyu fulledik ya... kamyonet var... oturdu ciğere
Tam da bugün 995tl😠
Secim öncesi indirim...
Secimden sonra patlat gitsin...
Sabah aldım 200 liralık yarın takviye yaparız artık
Dayı oğlu aylık en az 70.000 yani en az sen hesabını yap
58 litre niye sallayım bilader m…. k sana yalan borcummu var bıde niye yalan söyleyim size 😉
En son ikii gün önce 2300 aldım yine bitti yarın fullerim
1000 liralik almıştım depo yarıyi zor geçmişti
😂😂😂😂😂😂
@NNARKOZZ gülme ya sinirlerm bozulmuştu🙄
Eee öyle piyasa öyle ama yapacak bişey yokkı
@NNARKOZZ maalesef yani yapacak bisy yok
2 gün önce ben arabamı fulledım 1.338 tl ye düşün artık bana çok pahalı gelmıyor insanlar dıyor ya hanı araba çok yakıyo çok yakıyor hayır çok yakmıyor yakıt pahalı oldugu için çok yakıyor olarak gözüküyor
@NNARKOZZ aynen öyle bencede
Araçlar çok yakmıyor yanı yanlış düşünce ben bundan 2 sene önce istanbuldan Ankara’ya 350 400 tl ye gidiyordum
Ama şuanda gıtmeye kalk 1.000 tl zar zor gırıyorsun düşün
@NNARKOZZ maalesef öyle araçla yola çıkmaya korkar olduk
Ama şöyle düşün kendi aracımla gitmek daha mantıklı nıye diye sorarsan eee olmuş otobüs bileti 600 650 tl uçak olmuş 800 900 tl şimdi arabamla gıtsem daha avantajlı ne minibüse ne taksiye para verecem gidecegımın yerıne kadar nede bişey yapcam onun ıcın kendı arabamız daha mantıklı
kaç litrelikmiş depon iyi salladın
Belki gündemden haberiniz yok ama dünya genelinde brend petrol tarihi diplerini yaşıyor, komedi filmi gibi indirim diyorum gülüp geçiyorum.
En son bundan 1.5 sene önce almıştım ne kadarlık aldım hatırlamıyorum bile.
Bugün 350 TL'lik aldım.
En son 1100 TL tuttu ful depo
yakıt almadım zira elektrikli
300 tl ye aldım 13.9 litre
Her cumartesi olduğu gibi 300 hiç şaşmıyor
İki gün önce fulledim. Bilsem beklerdim
Arabamda yok ehliyetimde.
Yanlış yazmış olabilir misin zam olmasın o😳😂
Fullemeyeceksin, günlük inip çıkıyor.
En son fulledim, 1200 TL civarı gelmişti.
30 lt aldım 600 ₺ küsür benzinli aracım
Benzinli araç kullanıyorum en son 600 attım
500 tl lik.
Yapıkredi kampanyası için..
En son 200 TL ye aldım
1500 sanırım
500tl ile
Ne zaman fullesem indirim geliyor yeter da gardaş
Dün aldım 20 liraydı
250 tl
600 liralık aldım
Petrol 70 in altında şu an 10 TL olmaliydi
500₺ dün aldım
İyi indirmişler
bi indirim sonra iki bindirim hep aynı
450 tl almıştım
200 tl
476 tl
Dün 300 attık