bu gece itibariyle gelmesi bekleniyormuş. Motorinin litre fiyatı şu an ortalama 23,45 TL civarı.. keşke 7 TL falan günlerine dönse :D


Sadece yakıt değil her şey 1 yıl önceki fiyatlara çekilse bile yeter ama hayal bile değil, ayrıca indirim olurken kuruş, bindirim olurken tl. Birde indirim olur ama fiyatlara yansıtilmaz ama bindirim olunca anında. Burası Türkiye... Çok şey istedim farkındayım😅
Cevap
20Cevap
Mazot 10, benzin 8 ve LPG 3,5 lira olduğu dönemlere dönseydik...
Elektrikli araçlar arttıkça daha da dusecektir
Fulleyeli 2 gün oldu ya, hemen indirim gelir.. ışık yandığı gibi de zam geliyor zaten.. anlamadım ben bu işi..
Brent petrol şu an ki fiyatına göre 15 lerde olması lazım fiyatların
eskisi gibi 2 dolar civarlarına gelsede trafik azalsa
toplu taşıma neden var
Eskiden indirim de bindirim de takip edilirdi. Şimdi fiyatların oynaklığına yetişemez olduk.
Çok araba ile gezen biri değilim vatandaşı memnun edecek bir rakam olsun işte
Fiyatın 2 katına çıkmasını isterdim.. Millet toplu taşımayı öğrensin..
cuma akşamına 2.5 lira bindirecekleri için önceden yağlama yapıyolar. bilindik taktikler artık bunlar.
Önce bi zevke getiriyorlar. Sonra direkt s*kiyorlar
Benzin 5 TL olsaydı iyi olurdu
Saatlik iner o... Sonra 2 kat geri gelir.
Zam haberi yakındır yine, boşuna sevinmeliyim.
Haberi nerden aldiniz
*oyum ak partiye
Depo full valla😄😄
Elektrikli araçlar arttıkça daha da dusecektir
Yakıtın şu an olması gereken fiyatı 12 falan
Vay be şahlandık bak şimdi.
3.5 lira
5 TL olsun
Bu kadar olmamalı
5 tl iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?