Motorinde İndirim Beklentisi 🚨
— benzinlitre (@benzinlitre) August 8, 2022
Salı gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere Motorine 1.05₺ seviyesinde indirim beklenmektedir. Kesinleştiğinde bildireceğiz. ⛽#motorin #indirim #akaryakıt pic.twitter.com/xIoRujupSZ
Eğer bu indirim gelirse litresi ortalama 22.29 TL olacak. Bana göre litresi en fazla eskisi gibi 6-7 TL olması lazım...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
10 tl geçmemeli
şu an hakkı 10 olmalı 5 lira 3 lira olmasını da isteriz ama şu anki piyasada 10 lira olması lazım birileri sert sert pompalıyor bizi
keşke oraya kadar düşse de o zaman düşünürüz 3-5 lirayı
Büyük indirim artık varil varil motorin alırız hatta ucuzluktan motorinle yıkarız arabayı :)
:D ahaha dalga geçme be tamam
Asıl dalga 2023'de :) jelibon.. pardon doğalgaz rezervleri bulmuşuz :D gelecek yaz kombileri sonuna kadar yakın diyor birileri
7₺ vatandaş 30ları görünce ucuzladı gibi bir zihniyete sahip. Otobüs fiyatları bile uçuk şu anda ve düşmedi. Toplu ulaşım fiyatı ekonomide büyük yaradır.
3 TL.
Olması gereken rakam bu.
Seçim yaklaşıyor.
Seçim'den sonraya bakın siz.
Ben zengin emekliyim.
10 TL ye geçmemeli. Bi ülkede mazot pahalıysa her şey pahalıdır. Nakliyat , yakıt , elektrik , çiftçi bütün işler durur
Hiç Ama Hiç Yeterli Değil Bu Zamana Kadar Gelen Zamlara Bakılırsa İndirim de Yüksek Gelmeli Artık Bu nedir ya Herşeye Zam üstüne zam
İndirimler bile bindirim. Bu olaya sevinen insan doların 18 den 17 ye düşmesine sevinen kafayla aynı insan olmalı.
Haber görselinde pompa fotoğrafı görünce elim ayağım salıyor yemin ederim. Çok pis şekilde zam haberlerine koşullandırılmış hissediyorum kendimi.
brent petrol 93 e indi hala 20 lerde şaka gibi mk ya. Normalde 7-8 bandında olması gerekiyor
O değilde Hidrojen yakıt üniteli araçların artık seri üretime girmesi gerekiyor
Türkiye Avrupa nın en ucuz yakıtını kullanıyor şu an.
7'lerden 30lara fırla sonra 22ye gelirse çok şükür çok şükür estağfirullaaah min vellekil mınahaaa yeeaaa evladııım
Surekli indirim geliyor zam geliyor. Arabayi fulleyemiyoruz ya indirim gelirse diye. Sonra zam geliyor daha yuksekten benzin aliyoruz. Nolcak bu isin sonu
boş ver sen bunlari düsünme, biz erkekler düsünürüz
Onlar daha cok gezio kank ne alaka
Şu enflasyonla 15 felan olmalı
o derece mi :)
Gönül ister daha düşük olsun ama maalesef
20 altına kesinlikle dusurmezler
13 lira seviyelerine kadar inmeli
Lütfen geri 7 lira olsun arabaya binmek istiyorum
daha dibini göremedim deponun
Daha da inmeli 10 lira olmalı
11 12 bandına kadar düşmesi gerekiyor
5 6 lira
10 lira olsa razıyım.
Bence fiyatlar makul. 20-25 bandi ideal su anda.
15,00 tl olmalı
en fazla 7-8 lira olması lazım
4 lira olamalı
15 TLyi geçmemesi gerekir.
5TL OLSUN
Bilemicem şimdi
Mevzu derin
Kârdan zarar
1 lira olmalı
7.5 lira olmalı
Hala pahalı
maks 11 tl olmalı.
Çok iyi
5 lira olsun
10 olsun
Zam yapmasinlarda
Çok ucuz
2 tl idi
10 tl
Güzel