Türkiye'de 2022 yılında en çok satılan araç markaları şöyle;
- Fiat
- Renault
- Ford
- Volkswagen
- Toyota
Fiat lider.

Türkiye'de 2022 yılında en çok satılan araç markaları şöyle;
Fiat lider.

Ülkemizde 5 yıldır falan ya Fiat ya da Renault zaten en çok satan marka her yer Egea Clio dolu 15 yıl önce Alman grubu arabalar da baya satardı şimdi Passat üretimi de bitti bakalım hangi sedan yerini alacak Superb olur diye düşünüyorum Laurin & Clement paketi harika.
şu an yeni araba almak çok zor. Şahsen bu kadar kötü bir ekonomide ikinci el araç sahibi bile olamazsın çok zor. Ben o yüzden almamayı tercih ederdim diye düşünüyorum. Ama arabalarını en beğendiğim markalar genelde BMW , Toyota falan. Bu markanın arabaları mükemmel.
Cevap
42Cevap
Ford alırdım ben
Ya ben hayal meyal hatırlıyorum da bi 15 sene önce falan çok alman arabası vardı bizde bile 3 tane opel vardı opeller çok tutuyordu eskiden alman araçları baya fazlaydı
Ya Vag grubundan, ya da Peugeot olmasını isterim!
508 SW 2.2 olabilir ya da Vag grubunun Passat büyük motorundan veya Skoda’nın Berk versiyonları filan ;)
Nedense şaşırmadım yollarda en çok bu araçlar var her zaman ama Honda Civic de oldukça talep gördü bence bu yıl. Neden listeye girememiş hayret...
Toyota alırdım sorunsuz araba çünkü. Sevdiğim tarzdaki modeli Türkiye'ye gelmiyor ama olsun. Sevdiğim tarz için Ford B-Max olur
Toyota ve Ford harici teneke
Renault un bazı modelleri teneke değil Talisman ve megane oldukça iyi
Bu sonuç ülkenin alım gücünün ne derece düştüğünü gösteriyor...
Valswagen veya Toyata olurdu belki Ford da olabilir Fieastalari seviyorum
En son Volkswagen tercih etmiştim, yine aynısını seçerim.
Benim markalarım belli bmw mercedes haa ilerde belkide daha farklı bir marka olabilir
Bu birincilik için son yıllarıydı artık listenin ilk beşi hep togg olacak 🤣🤣
iki gün sonra arabam geliyor bunların içinde yok
Volvo alırdım kimse beğenmiyor ama en güvenli ve sağlam araba da o.
Benim porschem var beni ilgilendirmiyor hanımefendi
Mavi telefonumdan müziğe baglayabilecegim arabam olsun da farketmez😄
Liderlik ucuzluktan geliyor
Toyota almak isterdim ve hatta istiyorum.
Hyundai
Honda hayat onda
Ford hariç diğerlerini çöpe at gitsin.
Honda veya Volvo
2023 yılına gençler el arabası bile alamıyor
1 Alman arabaları
2 Japon arabaları
Volvo audı mitsubishi
Doğan SLX :D
Toyota ya da Volvo alırım.
Ww veya Toyota Ford ta olabilir Fiat almam ama
Toyota kesinlikle saglam ve guvenilir.
Mitsubishi den başkasi yalan
bunların arasında tabiki vw derim
Volkswagen tabiki.
Listedekilerden tercihim Toyota olurdu
Vw ve fiat haric digerleri teneke
Egea çok tutuluyor
Zaten en tanınan markalar bunlar
yeni toyata aldım
Toros candır 😄
Golf alırdım
Ford focus titanium x
Volvo
ben mercedesciyim
Toyota tabikii
Toyota alırdım
Çünkü Fiat ucuz 🥔
Mitsubishi
Vw marka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?