Opelin 2002 Yılında Üretime Başlattığı Türkiye ye 2003 Yılında Gelen 2006 Yılında Makyaj Operasyonu Geçirerek Ön yüzü Komple Değişen ve 2008 Yılında Son Olarak Üretimi Yapılan Vectra C Kasa Efsanesi Hangi Renkle Daha Karizma Havalı Duruyor Sizce Sizlere Göre
Opel Vectra C Kasa ya En Çok Yakışan Renk Nedir Sizce Sizlere Göre En Çok Beğendiğiniz ⭐ ?
Bizde 2004 model gri rengi vardı 2009 da satıp a3 almıştık çok güzel araba şu ana görede çoğu yeni araçtan daha güzel özellikleri konforu var bence lacivert gri renkleri çok güzel bu modele
Neden Gizli Görüş Paylaştın ki? Kardeşim 😊 Evet Vectra C Benim gözümde Opelin En Sevdiğim Favori Aracından O Far Tasarımları Maşallah Öyle Çok Güzel ki Araç kaç yaşında olursa olsun dikkat Çekiyor ki 2006 da biliyorsun Ön yüzü Komple Değişmişti Yeni yüzü de karizma tabiki ama ben makyaj öncesi yüzüyle daha çok sevdim ⭐ Keşke Opel Vectra C Yeniden Çıkarma kararı alsa aynı tasarım ama günümüze uyarli teknoloji motor anlamında ekonomik seçenekler olsa çok düşük ihtimal ama olsa ne güzel olur Bizde de var Aynı Model 2004 Edition 143 Bin Km şu an Sorun olarak bu zamana kadar hiçbir arıza açmadı Maşallah şükür Sadece 2 Defa Beyin Arızası Çıkardı
Gümüş Gri Ve Bej Görmen Çok Normal Çünkü Fazlasıyla Mevcut Bu renkler 😅 Bizde ki de Gümüş Gri Edition Donanım 2004 Model Ayrıca Şunu Söyleyim Normalde Beyaz rengi her araca Yakıştırmam Ama Vectra C Kasa da beyaz bile çok yakışıyor Bizde önce Renault 19 Europa vardı Ah ah Geçmişim ⏳ Koyu Maviydi oda Renault 19 Europa da Beyaz renk pek beğenmiyorum mesela Emekli yaşlı arabasina benziyor 😅 beyaz olunca Senin araç ne renk bu arada? @onur26vw
Şu anki Clio Symbol arabam gümüş gri. Clio Symbol'de gümüş gri dahil, beyaz ve mavi rengini severim. Babamın ilk arabası Tofaş Murat 124 ve mavi renkliydi. Murat 124 arabamızla çok fazla yola çıkmadığımız için etrafta diğer renklerini görmedim zamanında. Şimdi yollarda, klasik festivallerinde veya milli bayramlarda diğer renklerinden çokça görüyorum. Mavi, kırmızı ve beyaz rengini severim. İkinci arabası füme 74 model Renault 12 TS idi. Renault 12'lerde kırmızı, beyaz, mavi, lacivert ve yeşil rengini severdim. Füme rengi, siyaha yakınlığından dolayı sıcağı çok çekerdi. Üçüncü arabamız gümüş gri Renault 9 GTC idi. Renault 9'lardan beyaz, bazen kırmızı (R9 Spring'lerde nedense kırmızıya aşırı hastayım!), derin yeşil ve gümüş gri severim. Yakında araba alacağım. Marka model fark etmeksizin mavi, beyaz, yeşil önceliğim. Kırmızı da severim; ama annemin kırmızıya aşırı takıntısı olduğundan dolayı tercih etmem çok zor. Annemin garip takıntısını anlatırsam güler misin ağlar mısın bilemem. Kırmızı arabalar şimşeği (yıldırım) çekermiş. Annem buna inandığı için kırmızı araba aldırmıyor. Kırmızı araba annem yüzünden bizde yasaklı listede. Sanki bana batıl inanç gibi geldi.
En İyi Cevaplar