En çok kaza yapanlar kadınlar, sebebi ise arabaların erkeklere göre tasarlanması. Doğru mu?

Araştirmalara göre araba kullanirken kaza yapanlarin çoğu kadin bunun sebebi ise arabalar erkeklere göre tasarlanmasi... bu konuda ne düşünüyorsunuz?
En çok kaza yapanlar kadınlar, sebebi ise arabaların erkeklere göre tasarlanması. Doğru mu?
Cevapla