Motosiklet ve araçları erkekler kadınlardan daha iyi sürdüğü halde neden en çok onlar kaza yapıyor?

Mesela Sürat motoru veya orta siklet motor kullanan kadında var adamda...1000 tane erkeğin 10/1’i mutlaka kazaya karışıyor ama bayanlarda bu oran çok daha az... Halbuki Erkekler daha usta sürüş konusunda neden en çok kaza yapıp ölenler erkek?
Motosiklet ve araçları erkekler kadınlardan daha iyi sürdüğü halde neden en çok onlar kaza yapıyor?
Cevapla