Trafikte erkeklerin çoğu yol verirken, kadınlar çok nadir veriyor. Neden?

Kadınlar yol vermeyi değil yol almayı severler doğru mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu durumda asıl sorun düşünce tarzlarımiz ben sorumda yayaya yol vermeyi sorarken kadınların kötü araba kullanmaya basladigindan denilmiş ama günümüzde okumak gibi çoğu hak kadınlara sonradan tanındığı gibi bu da sonradan tanındı bu durumda kadınların azinlikta yaptığı bi hata yaptığı göze batıyorsun erkeklerin çoğunlukta yaptığı zincirleme kaza göze batmıyor
Trafikte erkeklerin çoğu yol verirken, kadınlar çok nadir veriyor. Neden?
Cevapla