Anneler Günü'nün sosyal medya üzerinden kutlanmasını doğru bulmuyorum, peki ya siz?

Senelerdir sanki insanlar annelerini yarıştırırcasına kutlama yapıyorlar, tabii ki bu güzel gün kutlansın. Annelerimizin emekleri için özel bir gün olsun ama zaten bu emekleri bir güne sığdıramayacakken neden hiç empati yapmıyoruz? Annesini kaybedenler, evladını kaybedenler, hiç annesi olmayanlar, istese de evlat sahibi olamayanlar? Tüm bu insanları o paylaşımlara boğmanın saçma olduğunu düşünüyorum. Herkes annesiyle özel olarak kutlasa ve sevgisini paylaşsa çok daha samimi olacak bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Anneler Günü'nün sosyal medya üzerinden kutlanmasını doğru bulmuyorum, peki ya siz?
Cevapla