Bu kadar annesi ölmüş insan varken anneler gününü bangır bangır kutlamak sizce doğru mu?

Çok şükür annem hayatta ama her anneler gününde düşünürüm annesi olmayanlar kim bilir ne kadar üzülüyordur. Sürekli her yerde duygusal anneler günü reklamları insana gidip anneye sarılma hissi veriyor da ya olmayanlar? Hadi büyükler bir şekilde atlatır da küçükleri düşünemiyorum. O yüzden ben çok dikkat ederim asla sosyal medya paylaşımı yapmam. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
eksisozluk.com/annesiz-anneler-gunu--2405054

Burada bu durumu yaşayan kişiler neler hissettiklerini yazmışlar
Bu kadar annesi ölmüş insan varken anneler gününü bangır bangır kutlamak sizce doğru mu?
Cevapla