Burada bu durumu yaşayan kişiler neler hissettiklerini yazmışlar
Bu kadar annesi ölmüş insan varken anneler gününü bangır bangır kutlamak sizce doğru mu?
Burada bu durumu yaşayan kişiler neler hissettiklerini yazmışlar
Bence güzel bir şey insanlar değerini bilsin diyedir belki. ona bakarsan anneler günü ama 7 ay önce kaybettiğim anneanneme aglıyorum hala. insanların bunları hissetmesi ya da hatırlamalarına gerek yok bence çünkü insan asla unutmaz. alışmak diye bir şey de yok, sadece baş etmeyi öğreniyoruz...
Baş etmeyi öğreniyorsun da anneanneler günü yok. Ben de dedemi kaybettim hala çok özlerim ama bu çok farklı. anneler gününe 10 gün kala her yerde inanılmaz duygusal yüklü paylaşımlar, videolar, reklamlar dönmeye başlıyor. Anneannemi çok severim ama anne ya bu dünya bir yana anne bir yana bence yanlış. Sırf iki ürün satacaklar ya da birileri sosyal medyada şov yapacak diye belki de insanlar onu görüp ağlıyor.
anneanne deyince herkes uzak sanıyor ama ben onunla buyudum ve annemden bir farkı yoktu. tabiki kapitalizmin oyunu bunlar ama ben yasanılan üzüntüden bahsediyorum insan bir gün değil her gün acı çeker sadece böyle bir günde iki katını yasar bence.
Anneler günü, babalar günü, sevgililer günü, bilmem kardeşler günü, bilmem ney efendim ney günü tüm uyduruk günlerden nefret ediyorum... sanki anneler günü olamasa annemiz annemiz olmayacaktı😏
Dogru değil tabi. Özel günlere katılmıyorum, kutlamayı da sevmiyorum. Ama olmuyor işte.
Arsızlık insanın ruhuna işlemiş. Bir gün hediye alan belki 364 gün yüzünü asıyor.
Cevap
3Cevap
anneler günü babalar günü sevgililer günü hiç birini sevmem ve kutlamam bence de yanlış haklısın
Haklısın annesi olmayanlar için zor bir gün buruk oluyor
Ee ne yapalım ölmüşse bizene
Ölenle ölünmüyor
Kapitalist düzen.
Kesinlikle haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar