Kayınvalidelerin de anneler günü kutlanmalı mı?

Kızlar Bir Adım ÖnKendiKendisiyle iyi bir iletişimim olduğu halde, gerekli görmediğim için, kayinvalidemin anneler gününü kutlamadım.
Ama bakıyorum, kendi öz anneleri olmadığı halde, herkes çocuk sahibi kadınların anneler gününü kutluyor.

Bu konuda sizin düşünceniz nedir?
Kayınvalidelerin de anneler günü kutlanmalı mı?
Kayınvalidelerin de anneler günü kutlanmalı mı?
Cevapla