Kızlar Bir Adım ÖnKendiKendisiyle iyi bir iletişimim olduğu halde, gerekli görmediğim için, kayinvalidemin anneler gününü kutlamadım. Ama bakıyorum, kendi öz anneleri olmadığı halde, herkes çocuk sahibi kadınların anneler gününü kutluyor.
Ben benim annemi anne yaptım , onu kutluyorum, kayınvalidemide oğlu kutluyor bende saygıdan diyorum, burada tanımadığım anne olan annelerinde kutladım ancak öncelik anneme